  • Data: 2020-04-09 18:58:54
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-09 o 14:23, PiteR pisze:

    > nadal problemy Polski A :)
    >
    > W Polsce A B nie chodzi o podział miasto wieś tylko o biedę. W Polsce B
    > nie stać ludzi na motorki. Pojedź pod ruską granice i policz sobie tych
    > motopasjonatów.

    Jak ktoś jest idiotą i kupuje czy stawia dom/mieszkanie przy
    głównej drodze to zawsze będzie narzekał na moto pasjonatów.
    Jak kupi na równoległej to nawet autobusu z okna nie zobaczy.
    Ale myśleć trzeba przed i w trakcie a nie tylko po.
    U nas też są stada jednośladów, co najwyżej tańszych i starszych.
    Mieszkaniec polski B.