  • Data: 2021-04-04 15:11:00
    Temat: Re: Pojemność układu hamulcowego
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-04 11:02, PiteR wrote:
    > in <news:s4bnnu$71j$1@dont-email.me>

    > JDX jeśli czasem chcesz tak zrobić
    > to wiesz że zapowietrza się wtedy sprzęgło?

    Nie wiem, ale prawdopodobnie tak to zrobię bo tak to jest opisane w
    manualu Haynesa do corsy (jako jedna z metod). No i nie wiem dlaczego
    cokolwiek miałoby się zapowietrzyć jeśli podczas całego procesu dbamy o
    to, aby poziom płynu w zbiorniczku był powyżej minimum. Rzucę jeszcze
    okiem na zestawy do jednoosobowego odpowietrzania z zaworem
    jednokierunkowym. Może da się coś taniego wybrać. Bo za profesjonalne
    urządzenie do odpowietrzania to z 1,5 koła trzeba dać.

    Swoją drogą u mnie sprzęgło chyba nie jest wspomagane hydraulicznie (nie
    wiem, do tej pory się tym nie interesowałem bo działa :-) ). W każdym
    razie nie ma różnicy w sile wciskania pedału w zależności od tego czy
    silnik pracuje czy nie.