    Subject: Re: Pojemność układu hamulcowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Sun, 4 Apr 2021 16:56:30 +0200

    On 2021-04-04 16:22, PiteR wrote:
    [...]
    > albo jeśli coś urwiesz i nie zdążysz zatamować i zaciągnie powietrza.
    Ale co miałbym urwać? Odpowietrznik? Wątpię, ale nawet w takim przypadku
    odpowietrzenie układu to najmniejszy problem. :-) W piątek wymieniłem
    sobie tarcze i klocki - żadnych problemów ze śrubami, nawet tymi które
    mocują jarzmo do piasty i są dodatkowo brane na klej (niebieski).

    > chodzi o linka czy wężyk
    Wydaje mi się, że jakiś pręt tam wchodzi. Ale pewny nie jestem, to może
    być kawałek wybieraka od zmiany biegów. Na szczęście na razie nie miałem
    potrzeby studiowania budowy sprzęgła w moim bolidzie. :-)