-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin3!goblin.st
u.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4
all.nl!50.7.236.10.MISMATCH!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!
peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-m
edia.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostra
da.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Pojemność układu hamulcowego
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60686841$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
<s4bnnu$71j$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
<6069bae9$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sun, 4 Apr 2021 16:56:30 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <6069d3a2$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 157.25.185.239
X-Trace: 1617548194 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 527 157.25.185.239:60636
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2034
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692803
[ ukryj nagłówki ]On 2021-04-04 16:22, PiteR wrote:
[...]
> albo jeśli coś urwiesz i nie zdążysz zatamować i zaciągnie powietrza.
Ale co miałbym urwać? Odpowietrznik? Wątpię, ale nawet w takim przypadku
odpowietrzenie układu to najmniejszy problem. :-) W piątek wymieniłem
sobie tarcze i klocki - żadnych problemów ze śrubami, nawet tymi które
mocują jarzmo do piasty i są dodatkowo brane na klej (niebieski).
>> Swoją drogą u mnie sprzęgło chyba nie jest wspomagane
>> hydraulicznie (nie wiem, do tej pory się tym nie interesowałem bo
>> działa :-) ). W każdym razie nie ma różnicy w sile wciskania
>> pedału w zależności od tego czy silnik pracuje czy nie.
>
> chodzi o linka czy wężyk
Wydaje mi się, że jakiś pręt tam wchodzi. Ale pewny nie jestem, to może
być kawałek wybieraka od zmiany biegów. Na szczęście na razie nie miałem
potrzeby studiowania budowy sprzęgła w moim bolidzie. :-)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=