  • Data: 2009-03-15 15:42:00
    Temat: Re: Połączenie komp-TV - HELP
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Benjamin pisze:

    > U mnie działa przy włączonym i wyłączonym TV.

    Czyli pierwotny problem z brakiem obrazu rozwiązany.
    Co było powodem - brak aktywacji drugiego monitora?

    > Mam jeszcze jeden
    > problem: dlaczego nie mam głosu (odpalam film na kompie, rzucam go na
    > TV, a głos niestety muszę "ciągnąć" z kompa). Dlaczego tak się dzieje?
    > Czy złącze HDMI nie powinno przesyłać obrazu i dźwięku jednocześnie?

    Owszem, ale jeszcze trzeba go tam doprowadzić. Piszesz o GF8600GT, a
    karty nvidii nie mają zintegrowanego sterownika dźwięku
    - trzeba doprowadzić dźwięk 2-żyłowym kablem z karty dźwiękowej lub
    płyty głównej (zintegrowana karta) do samego Geforce. W nowszych
    radeonach jest to fajniej rozwiązane, bo mają zaszyty w sobie sterownik
    HDMI audio i całość kombinacji sprowadza się w wybraniu wyjścia audio
    w odtwarzaczu na to radeonowe HDMI Audio.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938