  • 1. Data: 2009-03-13 20:49:40
    Temat: Połączenie komp-TV - HELP
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Witam
    Chciałbym połaczyć swojego kompa z odbiornikiem TV. Karta graficzna to Gainward 8600
    GT z HDMI, TV
    to LG42PC1RR z HDMI. Niestety, po podłączeniu kablem dwóch urządzeń obraz z kompa nie
    zostaje
    wyświetlony na TV. O co chodzi, proszę o pomoc?

    Pozdrawiam
    Benjamin

  • 2. Data: 2009-03-13 21:08:59
    Temat: Re: Połączenie komp-TV - HELP
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Benjamin pisze:
> [...]
    > Gainward 8600 GT z HDMI, TV to LG42PC1RR z HDMI. Niestety, po
    > podłączeniu kablem dwóch urządzeń obraz z kompa nie zostaje wyświetlony

    A uaktywniłeś drugi monitor w sterownikach - tu TV?

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 3. Data: 2009-03-14 13:33:24
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Michal Bien pisze:

    > A uaktywniłeś drugi monitor w sterownikach - tu TV?

    Gdy to zrobisz, napisz proszę, czy połączenie działa sprawnie, gdy
    włączasz telewizor przy już włączonym kompie (u mnie jest tak, że muszę
    najpierw włączyć telewizor, a dopiero potem kompa - w przeciwnym wypadku
    telewizor przestaje działać i muszę odłączać go od gniazdka).

  • 4. Data: 2009-03-15 13:29:20
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    potem kompa - w
    > przeciwnym wypadku telewizor przestaje działać i muszę odłączać go od gniazdka).
    ------------
    Witam
    U mnie działa przy włączonym i wyłączonym TV. Mam jeszcze jeden problem: dlaczego
    nie mam głosu
    (odpalam film na kompie, rzucam go na TV, a głos niestety muszę "ciągnąć" z kompa).
    Dlaczego tak się
    dzieje? Czy złącze HDMI nie powinno przesyłać obrazu i dźwięku jednocześnie?

    Pozdrawiam
    Benjamin

  • 5. Data: 2009-03-15 15:42:00
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Benjamin pisze:

    > U mnie działa przy włączonym i wyłączonym TV.

    Czyli pierwotny problem z brakiem obrazu rozwiązany.
    Co było powodem - brak aktywacji drugiego monitora?

> [...]
    > TV, a głos niestety muszę "ciągnąć" z kompa). Dlaczego tak się dzieje?
    > Czy złącze HDMI nie powinno przesyłać obrazu i dźwięku jednocześnie?

    Owszem, ale jeszcze trzeba go tam doprowadzić. Piszesz o GF8600GT, a
    karty nvidii nie mają zintegrowanego sterownika dźwięku
    - trzeba doprowadzić dźwięk 2-żyłowym kablem z karty dźwiękowej lub
    płyty głównej (zintegrowana karta) do samego Geforce. W nowszych
    radeonach jest to fajniej rozwiązane, bo mają zaszyty w sobie sterownik
    HDMI audio i całość kombinacji sprowadza się w wybraniu wyjścia audio
    w odtwarzaczu na to radeonowe HDMI Audio.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 6. Data: 2009-03-15 17:56:19
    Od: "Benjamin" <k...@o...pl>

    > Czyli pierwotny problem z brakiem obrazu rozwiązany.
    > Co było powodem - brak aktywacji drugiego monitora?

    Tak, klonowanie obrazu pomogło.

> [...]
    > HDMI audio i całość kombinacji sprowadza się w wybraniu wyjścia audio
    > w odtwarzaczu na to radeonowe HDMI Audio.

    Czyli kabelek od Sound Blastera wystarczy?

    Dięki i pozdrawiam
    Benjamin

  • 7. Data: 2009-03-16 01:18:37
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    Benjamin <k...@o...pl> wrote:

    > Czyli kabelek od Sound Blastera wystarczy?

    O ile mnie pamiec nie myli SPDIF tak, ale dobrze by napisal ktos kto
    to podlaczal. Mi sie na GF9600 nie chcialo, a R4850 ma juz kodek HDMI audio
    wbudowany wiec nie tylko nie trzeba, ale i nawet nie mozna.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938