  • Data: 2021-09-14 19:05:42
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" shqi9m$quq$...@g...aioe.org

    >>>> To zostało udostępnione...
    >> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >> >> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >> >> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    Na końcu filmu... [każdy film ma dwa końce?]

    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    > Transmisja filmu zerwała się na 94%... Kwadranoja...
    > [pewnie coś było zalane... i film się urwał...
    > ach te zmiany klimatu... powodzie...]

    Sukces!!! Film odtworzył się bezpośrednio na telefonie po kliknięciu w link!!!

    > Ale pocieszę Cię -- raz na jakiś czas zdołasz skopiować koordynaty z adresu?
    > Nie co drugi raz, ale jakoś podobnie? Więc próbuj do skutku -- siedząc
    > w górach z rozwaloną nogą nie masz wiele innych zajęć... Nie opędzasz
    > się od zwierząt, bo nie masz broni, pies nie ucieka -- choćby z nudów
    > postaraj się...

    To jest nadal aktualne...

    > -=-

    > Hasełko do Dunaja odzyskałem...
    > Bez trudu -- wyświetlane jest gwieździście... ;)
    > [starą/gwieździstą technologię rozwalą stare
    > rozwiązanie? -- tak więc przebootowałem na WXP...]
    > Będę mógł słać filmy bezpośrednio z telefonu do Dunaja?...

    Film wysłałem bezpośrednio z telefonu...

    Na filmie nie widać, gdzie klikam -- dopiero uczę się filmowania...

    [zaraz się zacznie -- że przekroczyłem dozwoloną PĘd_kość...
    teraz są te odcinkowe pomiary... w chwil kilka z Białegostoku
    do Wrocławia... zaraz przyczepią się -- i mandat!!! ale za
    późno... film już poszedł... tylko czekają, by ukarać...]

    --