    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomoc przy prowadzeniu ścieżek PCI
    Date: Tue, 21 Mar 2017 11:04:49 +0100

    Am 19.03.2017 um 15:05 schrieb pytajacy:

    > Czyli w takiej konfiguracji (że są krzyżujące się ścieżki dodatkowo różnej
    długości) na 2 stronnej płytce, sugerujesz że raczej będą kłopoty o ile w ogóle
    > zadziała?

    Możesz mieć woodoo, będzie działać czasami, albo wogóle nie. Musisz
    zrobić meandry, by długości linii się zgadzały. Nie wiem czym to robisz,
    ale Altium ma do tego tool. Grupujesz linie, które mają mieć tę samą
    długość, i Altium ci to sprawdzi, czy pasują z tolerancją. Między innymi
    dlatego wprowadzono PCI-E, by Race Condition nie robiło kuku.

    Waldek