    From: "Kleszcz" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
    Date: Fri, 22 Jan 2010 22:17:43 +0100

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hjd2tb$rbr$...@n...dialog.net.pl...

    > Można zamontować webasto - podgrzewacz postojowy, dość kosztowne ale
    > komfortowe rozwiązanie.

    Sprawdzałem w necie podgrzewacze i cena ok. 1 tyś trochę mnie zniechęca.
    Dlatego sobie odpuszczę i pozostanę przy kółkach wokół domu.

    > A czy poprawnie zostały wymienione te fltry? Przy przeciwpyłkowym trzeba
    > uważać by go właściwą stroną umieścić. A jak masz ustawione pokętło
    > obiegu? Masz otwarty, czy zamknięty? Przy zamkniętnym zawsze będą parować,
    > nawet przy sprawnej klimie. A osuszacz był wymieniony? Po czterech latach
    > może być do wymiany - trochę szarpnie po kieszeni.

    Pokrętło, a właściwe przycisk zamknięcia obiegu mam wyłączony.
    Osuszacz nie był wymieniany - da sie jakoś sprawdzić czy aktualny jest
    sprawny ??
    Co do filtrów to niestety nie wiem czy dobrze je zamontował, ale za tydzień
    jadę do kumpla Teścia (który również jest mechanikiem) to sprawdzi czy jest
    ok.

    Pzdr