eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!n
    ewsfeed1.plix.pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelf
    oon.nl!198.186.194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!pos
    tnews.google.com!k10g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :)
    Date: Wed, 1 Sep 2010 21:16:01 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <6...@k...googlegroups.com>
    References: <i5lde8$qev$1@news.net.icm.edu.pl> <i5le04$4tg$1@inews.gazeta.pl>
    <i5lgas$vn0$1@news.net.icm.edu.pl> <i5lqml$c01$1@news.onet.pl>
    <i5mgi0$p8d$1@news.net.icm.edu.pl>
    <a...@g...googlegroups.com>
    <i5mlli$22l$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.108.156.36
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1283400961 15106 127.0.0.1 (2 Sep 2010 04:16:01 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Sep 2010 04:16:01 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k10g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=213.108.156.36;
    posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/533.4
    (KHTML, like Gecko) Chrome/5.0.375.127 Safari/533.4,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628467
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2 Wrz, 00:55, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Generalnie wszystko ponizej 8 krpm to dupa ;/ W poprzedniej R1
    > wygladzily to velocity stacks, tu mozna do airboxa tylko lejki dorzucic
    > YEC'a np. Nie chce sie bawic w rzezbienie silnika lecz tylko to, co
    > gotowe mozna doinstalowac/zamienic. W K7 niby da sie ruszac
    > zaplonem/mieszanka z poziomu komputera, w R1 to nie przejdzie i tylko
    > dalsze grzebanie i zmiana mapy w PC3 cos moze dodac...
    Mozesz tez zmienic walki, tloki, korbowody... I co z tego? Nic, jesli
    dalej bedziesz silnik karmil powietrzem zmiast mieszanka paliwowo-
    powietrzna. Zestrojenie silnika, majac juz PC, jest naprawde najtansza
    opcja na pozbycie sie glownych bolaczek. Jesli chcesz sprawdzic o czym
    mowie podjedz na najblizsza stacje kontroli pojazdow i kaz zmierzyc
    AFR/lambde. Jak zmierzysz - napisz ile wyszlo. Koszt: w Bialym pewnie
    z 4-pak dobrego piwa czyli jakies 5 zeta. :)

    > Luz, na golym silniku i tak sie nie jezdzi wiec IMVHO wazniejsze jest RWHP.
    Ja mialem na mysli to, ze obie hamownie rekalkuluja moc do mocy na
    silniku. Ta Ratki pokazala mi 192 KM a ta Tomka - 168KM. Ktorej
    wierzyc? Dla mnie nie ma znaczenia bo dziura na dole byla widoczna na
    obydwu...

    pzdr, dr
    14/525

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: