    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Porównanie różnych języków
    Date: Mon, 19 Dec 2011 18:11:57 +0000
    <6...@h...googlegroups.com>
    <jcie6v$du3$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>
    <jcjgl6$kvr$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <jcl5r7$c8l$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@s...googlegroups.com>

    On 18/12/2011 23:18, Maciej Sobczak wrote:

    > Czyli co tydzień OSCR może zmienić ogólną wizję i doprowadzić do
    > stworzenia produktu, który jest zbiorem niepowiązanych ze sobą
    > funkcjonalności. Coś jak odkurzacz z odtwarzaczem mp3 i ekspresem do
    > kawy.
    > W przypadku napisania dokumentacji z góry jest szansa to dostrzec.

    Jeszcze jedno pytanie, bo mnie to trochę zafascynowało. Załóżmy
    powiedzmy, że pracujesz 40h tygodniowo, od poniedziałku do piątku. W
    poniedziałek przychodzisz do pracy nad nowym projektem, dostajesz
    grubaśny dokument ze specyfikacją wymagań, i tam pierwsze zdanie
    pierwszego rodziału brzmi jakoś tak "Opisywany produkt jest
    oprogramowaniem do odtwarzacza MP3". Zakładając, że od tego momentu
    pracujesz jako developer nad stworzeniem tego oprogramowania. Ile czasu
    zajmie ci, zanim zapomnisz nad czym pracujesz i będziesz musiał
    sprawdzić czytając jeszcze raz to pierwsze zdanie dokumentacji? Przez
    weekend zapomnisz? Przez noc? Może wystarczy, że pójdziesz zaparzyć kawę
    albo odbierzesz telefon?