  • 1. Data: 2009-01-01 20:29:05
    Temat: Re: Portretowke mam!
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    b...@n...pl pisze:

    Hej

    > Nie każdy lubi melona

    Wczoraj zajadałem taką szyneczkę z zawiniętymi w nią szparagami i to
    wszystko zapieczone w sosie beszamelowym :)
    Przebija ktoś? ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2009-01-01 20:31:40
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Kryhu pisze:

    > Wczoraj zajadałem taką szyneczkę z zawiniętymi w nią szparagami i to
    > wszystko zapieczone w sosie beszamelowym :)
    > Przebija ktoś? ;P

    Ta, to samo, ale bez szyneczki.

  • 3. Data: 2009-01-01 21:13:18
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Przebija ktoś? ;P

    Izi, szklanka a w niej 200 gram absolutnie czystego C2H5OH (nalanego z
    czarnej butelki), do tego po 100 gram swojskiej kiełbaski i kaszanki oraz
    kromeczka chleba razowego - spokojnie możecie te swoje Paryże pochowac ;P