eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Date: Sun, 2 Aug 2020 14:45:52 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rg6ci1$tmd$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg3vli$cfm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f258a8b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg44ai$faq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f259e22$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5eig$bmi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f265ea5$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5r64$iju$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f26994b$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 2 Aug 2020 12:45:53 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="30413";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 200802-0, 02.08.2020), Outbound message
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5f26994b$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682165
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02-08-2020 o 12:45, cef pisze:

    >>> O strukturze rynku będą decydować najwięksi.
    >>
    >> Nie - będą kupujący.
    >
    > Właśnie tak. I oni wybierają portfelem.

    Który niekoniecznie oznacza portfel polskiego Janusza.

    > I nie wybiorą EV dopóki nie będzie konkurencyjny.

    Im więcej się sprzeda, tym będą tańsze.
    Więc to tylko kwestia czasu.

    >
    >>> O ile dobrze pamiętam to najwięcej samochodów sprzedaje Toyota -
    >>> i technologicznie nie postawiła na kompletnie bezemisyjny samochód,
    >>
    >> Już właśnie zmieniła zdanie i wsiada do tego pociągu....
    >> No ale Ty wiesz lepiej...
    >
    > Co takiego zrobili, że uważasz, że wsiadła?
    > Kompletnie olali EV,

    Tak pisali na słupie o sołtysa na Twojej wsi, czy opowiadasz jakieś
    dyrdymały sprzed 10 lat?

    >>>> Wyjechałbyś z zaścianka, to byś zobaczył, że cywilizacja już
    >>>> zdecydowała, że to przyszłość, ale też coraz bardziej teraźniejszość.
    >>>
    >>> Wyjeżdżam i nic takiego nie widzę.
    >>
    >> Widać zabyt niedaleko wyjeżdżasz....
    >
    > To Ty raczej podniecasz się chwilowymi trendami.

    Do tej pory moja ocena faktów rzadko mija się z rzeczywistością....

    >>> No i Toyota postawiła na hybrydy - bo tanie i dostępne dla wielu -
    >>> a VW hybrydę zrobi w każdej chwili a na konkretny krok
    >>> nikt się jeszcze nie zdecydował,
    >>
    >> Czy do Twojego zaścianka nie dochodzą ani gazety, ani nawet internet?
    >> Bo akurat VW to największy obecnie producent elektryków w Niemczech.
    >> A jego samochód elektryczny to auto roku 2019 i najlepie sprzedający
    >> się samochód roku 2020.
    >
    > To chyba naturalne jest.

    Nie jest.
    Reszta próbuje olewać, albo tylko udaje że coś robi/


    > Co w tym dziwnego, że największy
    > producent motoryzacyjny jest liderem we własnym kraju.

    Problem w tym że nie jest...

    >> Produkcja elektryka to mocno co innego, niż produkcja smrodowozu.
    >
    > Koncerny sobie poradzą.

    Tak im się właśnie wydawało.
    Ale rzeczywistość skrzeczy.

    Nokii tez się kiedyś coś wydawało.


    >
    >> Więc próbują, produkują na magazyn, ale nie wychodzi - do sprzedaży
    >> nadal się nie nadaje.
    >>
    >> Info z wczoraj:
    >> https://elektrowoz.pl/auta/trwa-wgrywanie-aktualizac
    ji-oprogramowania-do-vw-id-3-dostawy-coraz-blizej/
    >> Dodam tylko, że ci co umieją w elektryki, takie softy wgrywają przez
    >> internety.....
    >
    > No i co niby z tego wynika?

    Że sobie nie radzą.
    A droga do samochodu elektrycznego, jest daleko dłuższa niż im się
    wydawało, na podstawie doświadczeń ze spalinówek.


    > Przeczytałem tam w komentarzach, że to pewnie jakieś wersje bez OS
    > Chciałeś pokazać, że elektronika odgrywa dużą rolę?
    > Liderzy rynku przeskoczą to.

    Albo nie.
    Na razie nie są w stanie.
    Poczytaj trochę o temacie, jeśli masz się zamiar wykłócać o niego.

    Do elektryków potrzeba innego podejścia i nie są w stanie tego zmienić.
    Robią więc zwykłe samochody z dołożonym napędem elektrycznym - ale mało
    kto chce takie kupować.


    Albo nie są w stanie uruchomić prawdziwych elektryków, bo źle je
    skonstruowali.

    >> To Ty musisz spojrzeć szerzej, a nie dać sobie wciskać skowytu
    >> koncernów od smrodowozów, którym biznes i euro z niego wymykają się z
    >> rąk.
    >
    > O czym ty piszesz?
    > Jaki skowyt? Przecież to ich rynek.


    Był
    Już się właśnie kończy i oni o tym wiedzą.
    Ty jeszcze nie.

    >>> Wszyscy szukają dodatkowych źródeł dochodu i dlatego te elektryczne
    >>> nowinki
    >>> są upychane a nie dlatego, że to jest trend.
    >>
    >> Jasne, a Tesla rośnie jak na drożdżach bo produkuje diesle...
    >
    > Tesla tylko wypełniła ten minisegment .

    Tak sobie tłumacz.
    Ale nie masz pojęcia o czym gadasz, więc dziwię się że w ogóle to robisz.
    Jak Ci brakuje wiedzy w temacie, to przydałoby się żebyś więcej czytał i
    pytał, a nie wygłaszał opinie....

    >> Przecież nikt nie mówi, że elektryki zastąpią całkowicie smrodowozy.
    >> Mowa tylko o ich zastąpieniu w miastach w krajach rozwiniętych - na
    >> tyle na ile się da.
    >
    > I to tyle, to będą strefy tylko dla bezemisyjnych w centrach miast.

    Tak - od tego się zacznie.
    Tyle że jak ktoś wsiądzie do elektryka, to już smrodowoza nie chce.
    I nawet jak był kupowany jako drugi, to jeździ praktycznie tylko on.

    Coś jak z automatami.
    Konsekwencje są łatwe do przewidzenia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: