  • Data: 2020-08-03 21:42:15
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-03 o 20:52, Myjk pisze:
    > Mon, 3 Aug 2020 20:11:22 +0200, cef

    > Po pierwsze, jak możesz mieć dość czegoś, co w ogóle nie doszło do skutku?
    > Po drugie jak nic nie wnosi, skoro dyskusja miała wykazać że EV są bardziej
    > (albo tak samo, ale nie mogą być tak samo, bo nie powodują przecież niskiej
    > emisji) trujące niż spaliniaki i tylko oszołomiaści lobbyści kreują je na
    > eko.

    Skoro wymieniliśmy kilka postów, to jednak doszło.
    I po co te wstawki o oszołomach?
    Czy choć raz użyłem takiego sformułowania?

    > Jak cię widza tak cię piszą. Występujesz jako wróg, takie wnioski płyną z
    > języka którym się posługujesz. Tj. EV kupują tylko nieżyciowi, a nawet
    > wprost, idioci, bo się dają lobbystom nabierać na głodne kawałki.

    No widzisz, wciskasz kit.
    Napisałem, że kupują Ci, którym to pasuje - taki mają model
    używania i mają możliwości.
    Natomiast co do lobbystów, to przywołałem ich jedynie w kontekście
    rozpowszechniania propagandy EV, bo technicznie i ekonomicznie
    to by nie zaistniało. Temat dostaje więc wsparcie - prawne, finansowe itp.
    A Ty w jednym wpisie zasiałeś tyle kłamstw, które ja musiałbym potem
    prostować.
    Dlatego odpuszczam.