  • Data: 2024-03-24 10:24:39
    Temat: Re: Poszukiwany wyjazdowy, mały notebook
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/03/2024 03:10, Marcin Debowski wrote:
    > Wydawało mi się, że masz większe wymagania sprzętowe.

    "wyjazdowe" tak, ale szukałem też czegoś podręcznego do pójścia do
    kotłowni i wpięcia się w falownik, do garażu i wpiecia w OBDII, itd.
    Patrz więc na to jako na rodzaj dygresji, że przy okazji trafiło się coś
    do innych zastosowań. Wcześniej do tego używałem EeeePC z Atomem 230,
    ale to już było cieżko obsługiwać.

    Wyjadowego dalej szukam z usb3 i temat otwarty.

    > Chciałeś zdaje się okolice FHD.

    W zastosowaniu "serwisowym" do którego go potrzebuje to bedzie 90% czasu
    albo konsola albo jakiś prosty soft. Wyjazdowm to na pewno nie będzie
    ten mały Acer.

    PS. Niektóre wersje tego Acera mają matrycę FullHD. Niestety nie da się
    ich rozpoznać po numeracji, to standardowy problem dziadowskich oznaczeń.

    > Pamięć 2GB, czy są też modele z 4GB?

    To PC, więc pamięc wymienisz. Na 100% obsługuje 8BG w 1 slocie, więc 16
    powinien łyknąć. To jest SandyBridge.