  • Data: 2020-06-25 13:59:39
    Temat: Re: Potrzebna prowizoryczna grzałka przepływowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/06/2020 12:25, Uzytkownik wrote:
    > typową grzałkę jak do bojlera.
    > [...]
    > Grzałki do bojlerów mają wbudowane termostaty
    > [...]
    > Z całymi kosztami się spokojnie zmieścisz w 250-300zł.

    Okazuje się że grzałka od zmywarki którą znalazłem ma:
    a) wyjścia fi 32mm. Czyli jak w mordę strzelił pasują do niej przelotki
    zgrzewane, z PP ;)
    b) bimetalowy wyłacznik który działa zawróno z czynnikiem jak i bez
    (sprawdzone)
    c) przelotową dziurę o szerokości prawie 32mm bez przeszkadzajek
    d) 50zł :D

    Pozostaje tylko pytanie czy "wgrzać" złaczki do rury PP wprost w stalową
    rurkę grałki czy jednak jakiś klej metal-pp (o ile istnieje). Martwi
    mnie szczelność i to czy ciśnienie (niewielkie ale zawsze) nie spowoduje
    rozszczelnienia. Ktoś orientuje się jak PP klei się do metalu sam z
    siebie? Zakładam że metal poobdzieram pilnikiem...

    Tak, druciarstwo ...