  • Data: 2020-06-26 10:38:51
    Temat: Re: Potrzebna prowizoryczna grzałka przepływowa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-25 o 13:59, heby pisze:

    > Okazuje się że grzałka od zmywarki którą znalazłem ma:
    > a) wyjścia fi 32mm. Czyli jak w mordę strzelił pasują do niej
    > przelotki zgrzewane, z PP ;)
    > b) bimetalowy wyłacznik który działa zawróno z czynnikiem jak i bez
    > (sprawdzone)
    > c) przelotową dziurę o szerokości prawie 32mm bez przeszkadzajek
    > d) 50zł :D
    >
    > Pozostaje tylko pytanie czy "wgrzać" złaczki do rury PP wprost w
    > stalową rurkę grałki czy jednak jakiś klej metal-pp (o ile istnieje).
    > Martwi mnie szczelność i to czy ciśnienie (niewielkie ale zawsze) nie
> [...]

    Zapomnij o wgrzewaniu, bo to raczej nie będzie szczelne. Skutecznych
    klejów do PP także nie ma. Można by ewentualnie spróbować zastosować
    klej poliuretanowy, który pęcznieje i dzięki temu wypełnia i uszczelnia
    wszelkie szczeliny. Możesz też zastosować złączki naprawcze Gebo do rur
    stalowych 1".

    https://sklep.genezainternational.pl/pl/p/ZLACZKA-ZA
    CISKOWA-GW-GEBO-1-DN25-QI-1/163?utm_source=shoper&ut
    m_medium=shoper-cpc&utm_campaign=shoper-kampanie-goo
    gle&shop_campaign=8253720825&gclid=EAIaIQobChMI7LP71
    4if6gIVQbYYCh21dgy_EAQYASABEgJxa_D_BwE

    Rura 1" ma średnicę zewnętrzną 33,7mm. Złączki Gebo mają nieco większą
    średnicę, aby rura weszła w złączkę luźno. Te 2-2,5mm luzu spokojnie
    uszczelni specjalna, silikonowa uszczelka, która się znajduje w tej złączce.