    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Powoli idzie w dobra strone!
    Date: Sat, 24 Oct 2020 22:23:43 +0200
    <rmvsgd$67k$1@news.icm.edu.pl> <o...@4...net>

    On 2020-10-24 12:04, Jacek Maciejewski wrote:

    > I nie tylko, ponieważ nadmiar mocy jest wystarczający.

    Jak to? Dobieramy moc paneli fotowoltaicznych do potrzeb. Panele
    kosztują, długo zwracają się, nie kupujemy nadmiarowo. Grzanie wody,
    ładowanie samochodu, produkcja wodoru ... wszystko to akumulowanie.

    > Jak wyżej.

    Co wyżej?

    > Pełna zgoda. Inwestycje kosztują, ale są też nieuniknione. Skoro sa
    > nieuniknione (bo infrastruktura się zużywa) to inwestujmy w nowe
    > technologie. Zatem, z pewnego punktu widzenia, inwestycje w nowe
    > technologie są za darmo :)

    Ile kosztuje domowa instalacja do produkcji wodoru? To w ogóle realne?

    > Nie rżnij głupa, użyj gogli:
    > https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pociagi-als
    tom-o-napedzie-wodorowym-wyjechaly-na-tory-w-dolnej-
    saksonii-swiatowa-premiera-88694.html
    > https://spidersweb.pl/2020/10/statek-hyship-topeka-w
    odor.html

    No ale ja chcę na początek kolejkę PIKO na wodór. Na prąd już mam. Jeśli
    nie da się to może samochodów też nie da się...