  • Data: 2015-08-29 19:15:33
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    > komplikowaniem wszystkiego, począwszy od procesu instalacji. A
    > ponieważ zaczynałem swoje próby w czasach slackware'a łupanego, to
    > chyba nie dziwne, że można się zrazić.

    Zaczynałem zabawę z Linuxem w latach 90 i pamiętam, jak to wtedy
    wyglądało. Jeśli jeszcze dodatkowo w tamtych czasach miałeś do czynienia
    ze Slackware, to mogę tylko powiedzieć, że te 20 lat dla Linuxa to jak
    kilkaset lat w innych dziedzinach.

    Co do oprogramowania tylko dla Windows - przez te lata Wine został tak
    udoskonalony, że "90% programów jeszcze nie działa" zmieniło się na "95%
    programów stabilnie działa". Są ludzie używający np. bezproblemowo MS
    Office pod Wine (nie działa chyba tylko volume license).

    Ale ja tam nie namawiam. Mówie tylko, że nie jest tak źle.

    Pisząc miesiąc czasu nie miałem na myśli miesiąca wyjętego z życiorysu,
    tylko codziennie wieczorami godzinkę poklikać. Ale to off topic się robi.

    L.