  • Data: 2015-09-01 14:08:23
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.09.2015 13:44, Piotr Wyderski wrote:

    > Open source? :->

    Nie. Jak bardzo chcesz, można sobie jakieś 'wolne' parasterowniki
    zainstalować w miejsce porządnych, ale po co.
    Ichni panel sterowania też jest.

    > Bo znam takich, co nie kupują nVidii
    > z tego powodu, że nie chce ujawnić kodu sterowników.

    Znam takich, co nie jedzą nic, co rzuca cień,
    by nie szkodzić środowisku.
    No co zrobisz, nic nie zrobisz ;-)

    > Że się da puścić binarne, albo nawet windowsowe pod
    > kernelowym emulatorem, to wiem...

    A jakie są sterowniki, jak nie binarne?

    Emulacja terowników graficznych to chyba głupi pomysł ;-)

    > A ja mam wrażenie, że mnie z kimś pomyliłeś, bo nie wiem, o
    > czym mówisz. Zacytuj te "osądy". Dla mnie sprawa systemu

    Hmm, pomyliłem Cię z Romanem? Jak tak to przepraszam.
    Skanować wątku mi się nie che;-)

    > operacyjnego jest podobnie istotna, jak to, w jakich portkach
    > chodzisz. Jak osiągasz założone cele, to jest z definicji dobrze,
    > choćby to był MS-DOS.

    > No to się cieszę, że wreszcie. :-)

    > A pod Windows chodzi i nic nie trzeba sprawdzać.
    > Poza tym to nie jest crapware, pozwala na wygodne
    > robienie prostych rzeczy. Sam go nawet lubię, choć
    > interfejs jest zdecydowanie za krzykliwy. Ja wiem,
    > że fanów skryptowania w pytongu to może odrzucać,
    > ale to nie jest mój problem.

    W którymś aparacie miałem program do obsługi
    i ściągania zdjęć. Była to tragedia.
    Ale nie był to cannon;-)

    > Jak będę miał trudny lub powtarzalny problem, to
    > napiszę skrypt. W prostych, *typowych* przypadkach
    > wolć kliknąć "Next". Lenistwo motorem postępu.

    > Chopie, jaką urazę? Taż ja to sam robię za kasiorkę.
    > Natomiast nie jest to coś, co bym chciał robić w domu,
    > choć sobie w razie potrzeby z łatwością poradzę.

    Odpalając sobie _gierkę_ o lataniu w kosmos śmiesznymi
    zielonymi ludzikami skończyłem z odpalonym octave
    i równankami optymalizującymi stopnie.
    Różne są rozrywki:)

    > No i te bajeczne wymiary ich panienek, wszystkie 1024x768... ;-)

    1024x768 to teraz jest podgląd na telefonie.
    Myślisz, że dlaczego crowdfunding okularów VR tak dobrze się udał?
    Już czekają na pełne 3D.

    > https://cygwin.com/licensing.html
    >
    > Red Hat sells a special Cygwin(TM) License for customers who are unable to
    > provide their application in open source code form. For more
    > information, please see: http://www.redhat.com/software/cygwin/, or call
    > +1-866-2REDHAT ext. 45300 (toll-free in the US).

    Ale co w tym złego? Korzystasz z czyjegoś oprogramowania, musisz
    kupić licencję. Dodatkowo jest licencja typu albański wirus,
    która umożliwia produkowanie za darmo, pod warunkiem, że
    produkt jest za darmo, otwarty, prawa majątkowe zrzeczone,
    a tyłek Stallmana zostanie ucałowany.

    IMHO uczciwe postawienie sprawy ;-)

    pzdr
    bartekltg