  • Data: 2015-09-02 16:29:49
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:ms6e0t$mu8$1@node2.news.atman.pl...

    > IMHO spadek po feudalizmie wzmocniony chęcią racjonalizacji
    > własnej ignorancji. Np. kanonem urody kobiecej była trupia

    I tak, jak rzeczywiście nie należąy przeginać ze słońcem, to tutaj - tak,
    znam ten problem. Już pomijam modelki a-la Twiggy, której stereotym narobił
    szkód jak rzadko co... itd.

    > bladość, bo ślad opalenizny sugerował, że panna -- nie z wyboru
    > przecież -- pracuje w polu, a więc doły społeczne. Lokalny szlachetka

    Oczywiście, pewnie panience zdarzało się narzekać na krzywicę, czy inne
    takie?

    > też mógł sobie pozwolić na to, by *nie musieć wiedzieć*, bo ci, co
    > wiedzieli -- musieli, z przymusu ekonomicznego.

    I w sumie chyba lepiej na tym wychodzili, bo "byle gówno" ich nie zegnie,
    przetrwają (1). W miejsce sztucznej "szlacheckiej" selekcji, tu była
    selekcja szlachetna, bliska naturze. Ale cóż poradzić, pewnym ludziom zależy
    na utrzymaniu możliwie dużej ciemnoty, coby łatwiej było sterować,
    manipulować, widać to m.in. w wypowiedziach polityków, obu zresztą
    "głównych" partii, ale nie tylko tych. Jako jednak, że tu nie p.s.polityka,
    pozwolę sobie urwać wypowiedź.
    Powiem tylko, że obserwuję bardzo dużo, to, co widzę, to czasem ręce, nogi i
    fiut opadają.

    (1) Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko jest B&W, ale już nie chcę się za
    bardzo rozdrabniać na szczegóły.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205