  • 11. Data: 2013-09-24 15:48:41
    Temat: Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    [...]

    > Serdecznie dziękuję za pomoc.

    I oczywiście musiałeś zacytować całego posta. Z wrotkami i sygnaturką.
    Na złość babci nie zakladasz też czapki i odmrażasz sobie uszy?

    > EOT.

    Nie ty o tym zdecydujesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-09-24 16:23:45
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    przepraszam, że się wtrącę, jak dostać się na forum tej strony?

  • 13. Data: 2013-09-24 16:34:43
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    XMEGA to procesor 32 bitowy?

  • 14. Data: 2013-09-24 18:06:54
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 24.09.2013 14:18, Andrzej pisze:
    > Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie!
    > Przecież mówię, że z jakiegoś powodu w nagłówku tej JEDNEJ mojej
    > wiadomości nie było informacji o kodowaniu.
    > Mój komputer, więc mój błąd, ale czy tak ciężko zmienić kodowanie i
    > odczytać wiadomość?

    A co ci przeszkadza jak sobie przy okazji podyskutujemy o ustawieniu
    czytnika?

    > A może tak coś na temat?

    Potrzebujesz filmików, które pokażą ci gdzie kliknąć?
    Proszę bardzo:

    http://www.youtube.com/results?search_query=avr32+st
    udio