  • 1. Data: 2013-09-21 20:27:23
    Temat: gdzie kupię przekaźnik: Omron g3l-205p1c-us
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Do dziś wydawało mi się, że potrafię w internecie znaleźć wszystko, sam
    czasem na innych forach pomagałem innym, ale dziś poległem.
    Mam lab fotograficzny Fuji Frontier 350. Przypadłością modelu jest
    problem z załączaniem grzałek. Steruje nimi taki przekaźnik: Omron
    g3l-205p1c-us.
    Znam jego parametry, więc problemem nie jest zastąpienie tego elementu
    innym na wiszących kablach. Chciałbym jednak kupić taki sam lub
    odpowiednik, by wlutować go w płytkę.
    Czy macie jakieś sugestie gdzie mógłbym go kupić lub jaki zamiennik
    zastosować?
    Z góry bardzo dziękuję.
    Piotrek