  • Data: 2009-08-28 11:32:29
    Temat: Re: Prawdę facet napisał.
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monster wrote:

    > Działają,(zazwyczaj) na cztery moje telefony w trzech była reakcja

    Na dwa moje telefony w jednym przypadku uslyszalem ze moze przekaza
    informacje jakiemus patrolowi to sobie goscia zatrzymaja jesli akurat
    ktos bedzie w okolicy, w drugim przypadku dostalem odpowiedz ze mam
    powiedziec gdzie jestem, podac adres zamieszkania i poczekac w miejscu w
    ktorym akurat jestem na patrol zeby mogli ze mna porozmawiac. To w ktora
    strone jedzie wariat ani czym jedzie jakos ich nie zainteresowalo. Na
    szczescie akurat nie mialem komorki i dzwonilem z budki wiec szybko sie
    ulotnilem jak najdalej stamtad. Od tej pory na wszelki wypadek nie
    dzwonie. Nie mam czasu na spedzanie paru godzin na komendzie/ulicy/w
    radiowozie. Ale milo wiedziec ze sa jeszcze ludzie ktorzy dzwonia.