  • Data: 2014-02-18 20:31:54
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    news:53033bd1$0$2222$65785112@news.neostrada.pl...
    > ulic, emigranci, handlarze marihuany, przepychacze kibli. Oczywiście,
    > przy odrobinie szczęścia. Ten kraj nie jest jeszcze na tyle
    > popierdolony, żeby takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie
    > poza gimnazjalnym... Dużo potrafisz wywnioskować ;)
    > Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Z drugiej strony niedawne
    > przykłady "profesorów" z wyższych uczelni dają wrażenie, że jednak poziom
    > się obniża. Może ten konkretny gimbus nie osiągnie nic więcej niż
    > stanowisko dyplomowanego operatora miotły ręcznej, ale kolejne
> [...]

    Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti
    lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach,
    kupowaniu matur, studiów itp jest prawdą. Nie jestem oderwany od
    rzeczywistości. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytnią agresję:-) Tak
    trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

    --
    Grzybol