-
Data: 2013-10-04 21:33:21
Temat: Re: Prędkość po śladach hamowania
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
>>>
>>> To się raczej tyczy Ciebie... Sugeruję, żebyś przeczytał post Maćka,
>>> którego dotyczyła moja odpowiedź.
>>
>> Te wywody mnie wzruszają. Z artykułu na temat hamowania z ABS wyciągacie
>> wnioski o hamowaniu bez niego.
>
> To Ty tak robisz. Prosiłem, żebyś sprawdził co napisał Maciek, bo tego
> dotyczyła moja odpowiedź.
> Zacytuję: "To sie kloci z empiria. W sytuacjach wymagajacych gwaltownego
> hamowania wiekszoc ludzi depcze z calej sily po hamplach."
> Czas i sposób reakcji nie zależą od tego czy masz ABS, czy nie.
> Ty się skupiłeś wybiórczo na ABS, a w artykule było też o sposobie
> reakcji, co skrzętnie pomijasz.
> Wg badań ludzie nie hamują od razu z maksymalną siłą. To dotyczy nie tylko
> aut z ABS. Wielu kierowców boi się zablokowania kół i tego unika, bo
> nasłuchali się jakie to niebezpieczne. Po to stosuje się BAS, tego uczą w
> szkołach jazdy. To nie są moje wymysły, tylko twarde fakty.
Człowieku. Gwałtowna sytuacja drogowa zawsze prowadzi do zablokowania kół bo
wynika z odruchu. Nie ma absolutnie żadnej możliwości, by kierowca nacisnął
za słabo. Najpodlejszymi hamulcami zablokujesz koła i jak nie masz ABS to
suniesz tak do zatrzymania. Natomiast do skutecznego działania ABS potrzeba
większej siły niż do zablokowania kół. Więc jak Ci się ABS załączy to
potrzebujesz BAS by Ci trzymał z taką dużą siłą. O tym jest w tym artykule.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.13 00:00 Budzik
- 05.10.13 19:38 John Kołalsky
- 05.10.13 21:00 Budzik
- 05.10.13 22:39 John Kołalsky
- 09.10.13 14:56 Jan45
- 09.10.13 15:58 J.F
- 09.10.13 17:52 bartekltg
- 09.10.13 17:58 bartekltg
- 09.10.13 18:00 J.F
- 09.10.13 20:18 bartekltg
- 09.10.13 20:25 masti
- 10.10.13 13:06 Jan45
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=