  • Data: 2021-12-17 18:36:55
    Temat: Re: Prędkość transferu z SSD na HDD, dyski wewnętrzne
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 gru 2021 o 09:43, trybun pisze:

    > Jeden przykład poproszę.. Jakie opcje kopiowania wybiera pan
    > Ciszewski przed kopiowaniem folderu "A" z dysku "A" na dysk "B"?

    Różne -- zależnie (jak zwykle) od wielu czynników.
    Możesz poszukać wątku o ustawkach Totalnego chociażby...
    Można kopiować całe: dyski, partycje, katalogi, pojedyncze
    pliki... Dyski czy partycje można kopiować bajt do bajta
    lub rozsądniej -- znając kopiowane FSy... Kopiując można
    zacząć od dużych plików lub dowolnie, można umieścić
    na początku informacje typu MFT czy katalogi...
    Można kopiować daty/czasy plików lub nie;
    uprawnienia NTFS lub nie... Są długie nazwy
    i krótkie... Różne atrybuty itd...

    -=-

    Można użyć różnych programów do kopiowania i różnych ustawek...
    Programy typu Totalny czy Multi itp., Explorery, copy czy xcopy
    itp., edytory dysku, partycjonery...

    Patrz:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Copy_(command)#/media/
    File:ReactOS-0.4.13_copy_command_667x434.png
    ile różnych możliwości w banalnym 'copy'...

    -=-

    Plikom czasami towarzyszą inne pliki -- można
    te zależności kopiować lub nie...

    -=-

    Można by długo pisać o różnych kopiach...
    Można też posłuchać pornoli takich jak te:
    https://youtu.be/8y0rSGl0qD4
    by zweryfikować informację uzyskaną w podstawówce...

    [można też i pisać o kopiach czy dzidach, i słuchać zarazem...]

    Akurat szybko zweryfikowałem. Znalazłem odpowiedź bardzo
    szybko, ale teraz nie umiem tego miejsca odnaleźć... Zaś
    pisanie do Ciebie sieje niepewność w mym umyśle... -- to
    jest efekt mielenia wody młynkiem do kawy... 40 lat temu
    (co najmniej 40, skoro byłem wówczas w podstawówce) tych
    wątpliwości nie było w mym umyśle...

    -=-

    Testery typu Victoria czy HDDScan są łatwe w użyciu i użyteczne.
    https://youtu.be/8y0rSGl0qD4?t=1521
    jak Ci nie podoba się rzeczywistość -- idź do innej

    -=-

    Mnie podoba się ten świat...

    -=-

    Włącz swój cichuteńki dysk, weź w Twą rękę i **lekko** obróć
    w jakiejkolwiek osi... Lekko -- gwałtowny obrót może dać
    zaoranie talerza... Ręka wyczuje wirowanie bez trudu...

    Możesz też ugryźć ;) pracujący dysk -- kości lepiej niosą
    dźwięk niż powietrze...

    -=-

    Twe wypowiedzi są dziwne -- urwałeś się z innego świata?
    Testujesz wytrwałość/wytrzymałość rozmówców? -- jeśli tak,
    to słaby jesteś jako istota męcząca czy denerwująca...
    Kichnięcie wobec falochronu... ;) Może chcesz ukazać
    erudycję ;) rozmówcy? -- jeśli tak, to też jesteś słaby,
    bo poruszasz tematy aż zbyt dobrze znane zwykłym ludziom...

    -=-

    Moja propozycja -- przyjmuj świat takim, jakim on jest. :)
    Przykładowo -- skoro komponenty komputera są emulowane
    w VBoxie, wydOjność gospodarskiego CPU jest istotna...

    -=-

    BTW -- czym różni się gospodarski kurczak od biesiadnego?...
    Oba można qpić w Lidlu... Chyba ulgowe ceny są skorelowane
    z połamanymi skrzydełkami...

    --