  • Data: 2022-05-28 16:58:34
    Temat: Re: Prepaid z własnym numerem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2022 o 14:34, Grzexs pisze:

    > Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    Chciałem znaleźć kilkanaście lat temu coś, co by dało słowo
    'Eneuel' -- i bardzo szybko znalazłem aż 'Mój Eneuel'. :)
    (słowo 'Eneuel' utworzyłem na przełomie wieków, zaś numeru
    szukałem około 2007 roku lub 2008. Ale u mnie to kwestia
    przeznaczenia, ;) albowiem numer ten:

    - zawiera daty urodzin moich rodziców
    (ojciec ma dwie -- dokumentową i prawdziwą)

    - jest podobny do numeru (36385) domowego/stacjonarnego,
    który mieli kiedyś moi rodzice.

    Ogólnie miałem fart do telefonicznych numerów. W pracy miałem
    wewnętrzny 286 (czy 486) chociażby, ale było sporo numerycznych
    ciekawostek...

    -=-

    6 końcowych cyfr w konkretnym ułożeniu ma raptem kilkaset
    numerów, ale IMO warto szukać... Oby nie popadać w paranoję...
    Można co jakiś czas zerknąć z nudów, czekając przy kasie w Biedronce...

    --