  • 1. Data: 2022-05-27 20:35:07
    Temat: Prepaid z własnym numerem
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam,

    Chciałbym nowy numer w ofercie prepaid. Wymyśliłem sobie żeby ostatni 6
    cyfr samemu wybrać. Który operator umożliwia aktualnie wybór tych cyfr
    przy zamawianiu oferty? Ewentualnie zmianę numeru podczas działania oferty.
    Znalazłem, że Orange Flex umożliwia zmianę numeru ale tylko na
    proponowane przez system. Nie można samemu wpisać numeru.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 2. Data: 2022-05-28 14:34:57
    Temat: Re: Prepaid z własnym numerem
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > Znalazłem, że Orange Flex umożliwia zmianę numeru ale tylko na
    > proponowane przez system. Nie można samemu wpisać numeru.

    Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-05-28 16:58:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28.05.2022 o 14:34, Grzexs pisze:

    > Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    Chciałem znaleźć kilkanaście lat temu coś, co by dało słowo
    'Eneuel' -- i bardzo szybko znalazłem aż 'Mój Eneuel'. :)
    (słowo 'Eneuel' utworzyłem na przełomie wieków, zaś numeru
    szukałem około 2007 roku lub 2008. Ale u mnie to kwestia
    przeznaczenia, ;) albowiem numer ten:

    - zawiera daty urodzin moich rodziców
    (ojciec ma dwie -- dokumentową i prawdziwą)

    - jest podobny do numeru (36385) domowego/stacjonarnego,
    który mieli kiedyś moi rodzice.

    Ogólnie miałem fart do telefonicznych numerów. W pracy miałem
    wewnętrzny 286 (czy 486) chociażby, ale było sporo numerycznych
    ciekawostek...

    -=-

    6 końcowych cyfr w konkretnym ułożeniu ma raptem kilkaset
    numerów, ale IMO warto szukać... Oby nie popadać w paranoję...
    Można co jakiś czas zerknąć z nudów, czekając przy kasie w Biedronce...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 4. Data: 2022-05-28 19:40:35
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    >
    > Ogólnie miałem fart do telefonicznych numerów. W pracy miałem
    > wewnętrzny 286 (czy 486) chociażby, ale było sporo numerycznych

    Ja kiedyś miałem manię przeglądania blisterów z kartami telefonicznymi w
    sklepach w nadziei znalezienia fajnych numerów. I nawet kilka mi się
    udało. Najcieplej wspominam ś.p. ,,Carrefour Mova". Mieli numery
    rozpoczynające się na 722, mnóstwo tych numerów po ,,Kalafiorach" się
    walało. Do tej pory mam stamtąd numer, bardzo ładny, pewnie teraz uznany
    byłby za złoty.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2022-05-29 10:45:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.05.2022 o 20:35, Zdzichu500 pisze:
> [...]
    > Znalazłem, że Orange Flex umożliwia zmianę numeru ale tylko na
    > proponowane przez system. Nie można samemu wpisać numeru.

    6 cyfr pozwalał wybrać play, miałem numer 888tomasz. ale to juz nie te
    czasy, żeby w ten sposób podawać komuś swój numer.
    Zgadzam sie ze z 6 _konkretnymi_ cyframi będzie ciężko, lub drogo. ale
    ja mając łatwy, ale nie związany z niczym numer, dokupiłem na
    allegro/olx, normalnie szukając raz na miesiąc, kolejne karty sim zgodne
    w 6 numerach lub wiecej z tą którą posiadam.

    miałem xxx xxx 600
    dokupiłem xxx xxx 608
    koleny xxx xxx 550

    Tak ze jeśli zadzwoni ktoś do mnie, ale w summie ma sprawę do żony, to
    mówię mu żeby wybrał ten sam numer ale ostatnia cyfra 5. Jak do syna -
    to końcówka 123
    Działa, ludzie ogarniają, a takie kupowanie podobnych numerów jest
    (czego jestem potwierdzeniem) wykonalne.

    ToMasz

  • 6. Data: 2022-05-29 16:24:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 maj 2022 o 10:45, ToMasz pisze:

    > mówię mu żeby wybrał ten sam numer ale ostatnia cyfra 5.
    > Jak do syna - to końcówka 123
    > Działa, ludzie ogarniają, a takie kupowanie podobnych
    > numerów jest (czego jestem potwierdzeniem) wykonalne.

    Kto szuka -- ten znajdzie.

    Idę q gwiazdom. ;) Poziomo trzy w tę i z powrotem oraz:
    - pionowo 3
    - po przekątnej 3
    - teraz dybię na ortogonalną przekątną...

    Czego to człek nie uczyni z nudów...

    -=-

    Wkrótce test Nju -- napisali, że numer będę mógł przenieść od
    nich bez doładowania, choć dzwonić już z niego nie będę mógł.

    Warto obaczyć, ;) czy to prawda?... Ryzyko duże -- 5 pln...
    Może nie warto testować, ale zlecić zabór już jutro?...

    -=-

    Mam numery różniące się końcówką tylko -- 345, 534, 453...

    -=-

    Na 13 kanale mam zwykle 11 nadajników, gdy średnia na kanał to nieco
    ponad 5...

    Jeden nadajnik na 13 kanale zwykle ma tu sygnał silniejszy o kilka dB
    od tego, z którym łączę się...

    Akurat teraz wszystkich nadajników było 117, z czego na 13 tylko 9,
    z czego połowa z bardzo słabym (śladowym) sygnałem.

    Tylko na 13 kanale mogę mieć łączność...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 7. Data: 2022-05-30 03:46:01
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:t6vbs2$hsi$1@dont-email.me
    [...........]
    > dokupiłem na allegro/olx, normalnie szukając raz na miesiąc, kolejne
    > karty sim zgodne w 6 numerach lub wiecej z tą którą posiadam.

    czyli mozna tkwic na allegro/olx i polowac na sensownie wygladajace nr-y
    tel, i kupowac je (karty sim)??
    [ oczywiscie sprzedaja ludzie ktorzy maja karte sim zarejestrowana na swoje
    nazwisko. I co potem? dzwoni do nas tabun ich znajomych?
    czego nie czuje...?]

  • 8. Data: 2022-05-30 08:27:03
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 maj 2022 o 03:46, 1634Racine pisze:

    > [ oczywiscie sprzedaja ludzie ktorzy maja karte sim
    > zarejestrowana na swoje nazwisko

    Widziałem na Allegro tylko takie, które (; oczywiście ;)
    były przed rejestracją -- co niekoniecznie znaczy, że
    wcześniej do nikogo nie na_leżały.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 9. Data: 2022-05-30 11:13:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 May 2022 14:34:57 +0200, Grzexs wrote:

    > Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    Iles tych numerow jest jednak wolnych.
    To mogliby umozliwic wybór/zmiane.
    Ale widac im sie nie chce.

    W Orange cos takiego jest lub bylo

    https://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003630379,t
    itle,Wybierz-swoj-numer-,article.html

    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=84615

    J.

  • 10. Data: 2022-05-30 16:46:10
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel Leszek Ciszewski w news:t71o3o$a2f$1@gioia.aioe.org
    > Widziałem na Allegro tylko takie, które (; oczywiście ;)
    > były przed rejestracją -- co niekoniecznie znaczy, że
    > wcześniej do nikogo nie na_leżały.

    to jakies bzdury... sim/nr kupuje sie w miejscu w ktorym trzeba ja
    zarejestrowac na nazwisko. Nie jest tak? A jakie to miejsce? kazde, ale -
    nazwijmy to tak - "koncesjonowane", bo byle kominiarz nie bedzie spisywal z
    dowodu naszych danych.
    nadal pytam: czego nie wiem w tej sprawie? play,orange porozrzucali simy z
    paralotni i kto zebral z trotuaru, to jego? i teraz wrzuca na allegro, tam
    sie kupuje i w legalu rejestruje (na siebie np.)