  • Data: 2020-03-24 23:56:46
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Na pewno byl, bo przeciez z pojedynczych elementow tego nie robili.
    > No moze z 2-3 scalakow.
    > Jak kto ciekaw, to moge rozkrecic :-)

    No nie, tzn. ja wiem że był taki scalak, który był telefonem. Nie wiem,
    czy był taki, który dodatkowo zadowoliłby się w całości prądem
    z centrali (przy odłożonej słuchawce), z CLIPem itd.

    Bo teraz, to bez problemu. I wcale nie jakieś 8051, które powinny już
    dawno odejść do muzeum - tylko zwykły, wygodny np. Cortex M4.

    > Ale niekoniecznie zadowoli sie praca z baterii.

    Ależ koniecznie. On nawet będzie pracował z małego kondensatora - przez
    jakiś czas.

    > Poza tym scalak jest od 20 lat i kosztuje mniej niz ten SoC :-)

    Bardzo wątpię. Chińczycy sprzedają takie SoCe po kilkadziesiąt centów -
    z transportem wliczonym w cenę.
    --
    Krzysztof Hałasa