  • Data: 2021-04-23 20:49:47
    Temat: Re: Problem z ATI HD7470
    Od: pioruns <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/04/2021 17:08, Maciek wrote:

    > Sterowniki zainstalowałem najnowsze ze strony Della.
    > W czym może tkwić problem?

    Ta karta juz nie jest wspierana przez producenta, a wiec nie dostaniesz
    nowych sterownikow. Moze na Linuksie bys mial lepsze, ale to offtopic.

    A sprobuj stery zainstalowac z amd.com a nie z Della? Tam powinni miec
    nowsza wersje:
    https://www.amd.com/en/support/graphics/amd-radeon-h
    d/amd-radeon-hd-7000-series/amd-radeon-hd-7470

    Masz do wyboru:
    15.7.1 WHQL
    Crimson Edition 16.2.1 Beta

    Najpierw odinstaluj wszystkie stery z Dodaj/Usun Programy. Zresetuj PC.
    A potem zainstaluj te powyzsze. Ja bym zaczal od wersji beta, bo jest
    nowsza, jak nie bedzie dzialac, to WHQL wersje sprobuj.

    --
    pozdrawiam, pioruns