-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!npe
er-ng0.de.kpn-eurorings.net!feeder.news-service.com!postnews.google.com!h17g200
0pre.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 6 Dec 2010 02:53:37 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 21
Message-ID: <5...@h...googlegroups.com>
References: <4...@k...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl>
<2...@2...googlegroups.com>
<idiep6$epf$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1291632818 16694 127.0.0.1 (6 Dec 2010 10:53:38 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 10:53:38 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h17g2000pre.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101026 Firefox/3.6.12 ( .NET CLR 3.5.30729;
.NET4.0E),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332107
[ ukryj nagłówki ]On 6 Gru, 11:43, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:
> W dniu 2010-12-06 11:11, WS pisze:
>
> > Podawalem przyklad ze swojego prostownika: na zaciskach aku np. 16V,
> > prad ladowania ~4A
>
> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry, ale rozładowany
> choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
> a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)
Ale ja calkowicie sie z tym zgadzam ...
Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
(oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora)
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 12:18 Filip KK
- 06.12.10 12:27 Waldek Godel
- 06.12.10 12:25 Filip KK
- 06.12.10 12:27 Filip KK
- 06.12.10 12:36 Filip KK
- 06.12.10 12:45 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:47 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:48 Filip KK
- 06.12.10 13:03 Karolek
- 06.12.10 13:14 Marcin
- 06.12.10 13:16 Waldek Godel
- 06.12.10 13:28 J.F.
- 06.12.10 13:33 J.F.
- 06.12.10 13:36 J.F.
- 06.12.10 13:35 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Dlaczego nie skorzystam z promocji -40% na MT w rocznej prenumeracie
- 2025-10-01 Multimetr z bluetooth
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=