-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Wed, 08 Dec 2010 01:14:05 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <idmipj$qpk$9@news.net.icm.edu.pl>
References: <idj0j1$rsb$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291767411 27444 89.78.83.170 (8 Dec 2010 00:16:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 00:16:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332662
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-06 17:34, kogutek pisze:
> Wplyw praktyczny nie przykręconego akumulatora jest bardzo duży. Na dziurach
> podskakuje i wykrusza się masa czynna z plyt. W starych konstrukcjach bylą
> rezerwa na dnie akumuatora. Sporo z płyt musiało się oberwać i odpaśćzeby robilo
> zwarcie. Jak pzreszli na akumulatory kopertowe to zamknęli każdą plytę w worku.
> Wykruszająca sie masa czynna zostaje w worku i nie robi zwarć. Zwiększyli w ten
> sposób pojemnosc akumulatorow bo nie musi być wolnego miejsca pod plytami.
> Zrobili jeszcze jeden myk. Pojemność zależy od powierzchni płyt. Zrobili
> bardziej porowate masy czynne. One z założenia sa mniej odporne mechanicznie.
> Jak jest trwale polączony akumulator z nadwoziem to nie podskakuje. Więcej porow
> to mniejsza odporność na gazoanie. Pęcherzyki gazu też wyrywają masę czynną.
> Jeśli nie dopuścić do ich powstawania to problemu nie będzie.
Co to za bzdury? Człowieku, przestań wymyślać już... Gdyby tak było jak
piszesz, po każdym jednym dzwonie akumulator by wybuchał a auto by
płonęło od zwarcia w instalacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.10 01:12 Karolek
- 08.12.10 01:16 Filip KK
- 08.12.10 01:17 Filip KK
- 08.12.10 01:23 Filip KK
- 08.12.10 01:24 Filip KK
- 08.12.10 01:26 Filip KK
- 08.12.10 01:28 Filip KK
- 08.12.10 01:30 Filip KK
- 08.12.10 01:42 J.F.
- 08.12.10 01:42 kogutek
- 08.12.10 01:46 kogutek
- 08.12.10 01:48 kogutek
- 08.12.10 01:53 kogutek
- 08.12.10 01:55 kogutek
- 08.12.10 01:55 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
- Shrek, wzrośnie cena prądu :-)
Najnowsze wątki
- 2025-07-16 deltaT w pompie ciepla
- 2025-07-16 dron na granicy polsko niemieckiej
- 2025-07-16 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-07-16 Warszawa => BI Developer <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-16 chroń PESEL dziecka
- 2025-07-16 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-16 Gdańsk => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-16 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-16 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-16 Tadeusz Rolke RIP
- 2025-07-14 Dwa dylematy
- 2025-07-14 Re: Dwa dylematy