eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!new
    s.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeder.erje.net!multikabel.net!new
    sfeed20.multikabel.net!news2.euro.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newsho
    sting.com!newshosting.com!69.16.185.16.MISMATCH!npeer02.iad.highwinds-media.com
    !news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!postnews.google.com!t35g2
    000yqj.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Fri, 17 Dec 2010 17:26:26 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <0...@t...googlegroups.com>
    References: <c...@i...googlegroups.com>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.76.244.156
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1292635586 23306 127.0.0.1 (18 Dec 2010 01:26:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2010 01:26:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t35g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=89.76.244.156;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335579
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Gru, 18:55, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:


    > Akumulator naladowany ma mniejsza rezystancje wewnetrzna niz rozladowany. czyli
    > jest odwrotnie niz napisales.

    nigdy czegos takiego nie pisalem ;)
    twierdzilem tylko od samego poczatku watku, ze zakladajac max napiecie
    ladowania 14.5V (wieksze zniszczy aku, spali zarowki...) nie mozna
    ladowac tego akumulatora jakims "super wysokim pradem", niezaleznie od
    mocy alternatora - aku "wezmie" ile "moze"... i bedie to stosunkowo
    maly prad..., rzedu 1C...
    jesli cos mialo mnie "zaskoczyc", to te 16A, spodziewalem sie ~8, ale
    te 16 spadlo do ~10 w ~2sek ;)


    to Ty twierdziles, ze bedzie ladowany pelna moca alternatora ;) -
    czyzbys zmienil zdanie? ;)

    > Twoim miejscu to zanim bm zjadl ze wstydu klawayure napisal bym" Kogutek masz
    > racje. Mylilem sie. Ale dobrze ze na ciebie trfilo i teraz juz wiem jak to jest
    > w rzeczywistosci."

    Przeczytaj co napisales ;) praktycznie w kazdej kwestii nie miales
    racji ;) , konkretnie
    1. prad ladowania aku.
    2. regulator-alternator i napiecie na wyjsciu alternatora


    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: