-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Sat, 18 Dec 2010 12:56:41 +0100
Organization: -
Lines: 26
Message-ID: <0...@4...com>
References: <4...@3...googlegroups.com>
<0...@n...onet.pl>
<a...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292673390 31189 82.143.187.50 (18 Dec 2010 11:56:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2010 11:56:30 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335659
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 15 Dec 2010 15:42:16 -0800 (PST), WS wrote:
>A jak wyglada to napiecie na oscyloskopie mozesz zobaczyc np. tu:
>http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/download/diagnostyka_
alternatora.pdf
>4. Katalog przebiegów wzorcowych strona 21
Ale to z podlaczonym akumulatorem czy bez ?
Maszyna trojfazowa ma znacznie mniejsze tetnienia niz jednofazowa, ale
przeciez nie 50mV. Czyli chyba z aku, a wtedy nie widzisz jakie jest
potencjalne SEM alternatora i jaki chwilowy prad ladowania.
>a dlaczego tak a nie wg twojej "teorii"?
>to, ze regulator jest dwustanowy, nie oznacza, ze generuje napiecie
>wzbudzenia o przebiegu prostokatnym i alternator daje max napiecie
Oznacza - napiecie wzbudzenia, prad niekoniecznie.
Tylko ze np popularny regulator Boscha wcale nie jest dwustanowy.
>albo zero (bo jest to obciazenie o charakterze silnie indukcyjnym i
>napiecie narasta i zanika "stopniowo"), a reguator dba o to, zeby
>odciac wzbudzenie, zanim napiecie na wyjsciu za bardzo wzrosnie...
Akumulator i uzwojenia robocze tez swoje doklada, i napiecie na aku i
prad ladowania to nie jest latwa bajka.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.10 13:10 J.F.
- 18.12.10 13:16 J.F.
- 19.12.10 14:51 Adam Płaszczyca
- 19.12.10 21:35 WS
- 19.12.10 21:47 WS
- 19.12.10 22:03 WS
- 19.12.10 22:32 WS
- 20.12.10 07:37 J.F.
- 20.12.10 07:41 J.F.
- 20.12.10 09:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-12-10 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-12-10 Przekroczenie uprawnien
- 2025-12-10 China => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-12-10 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-10 Rzeszów => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność