-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Sat, 18 Dec 2010 12:56:41 +0100
Organization: -
Lines: 26
Message-ID: <0...@4...com>
References: <4...@3...googlegroups.com>
<0...@n...onet.pl>
<a...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292673390 31189 82.143.187.50 (18 Dec 2010 11:56:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2010 11:56:30 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335659
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 15 Dec 2010 15:42:16 -0800 (PST), WS wrote:
>A jak wyglada to napiecie na oscyloskopie mozesz zobaczyc np. tu:
>http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/download/diagnostyka_
alternatora.pdf
>4. Katalog przebiegów wzorcowych strona 21
Ale to z podlaczonym akumulatorem czy bez ?
Maszyna trojfazowa ma znacznie mniejsze tetnienia niz jednofazowa, ale
przeciez nie 50mV. Czyli chyba z aku, a wtedy nie widzisz jakie jest
potencjalne SEM alternatora i jaki chwilowy prad ladowania.
>a dlaczego tak a nie wg twojej "teorii"?
>to, ze regulator jest dwustanowy, nie oznacza, ze generuje napiecie
>wzbudzenia o przebiegu prostokatnym i alternator daje max napiecie
Oznacza - napiecie wzbudzenia, prad niekoniecznie.
Tylko ze np popularny regulator Boscha wcale nie jest dwustanowy.
>albo zero (bo jest to obciazenie o charakterze silnie indukcyjnym i
>napiecie narasta i zanika "stopniowo"), a reguator dba o to, zeby
>odciac wzbudzenie, zanim napiecie na wyjsciu za bardzo wzrosnie...
Akumulator i uzwojenia robocze tez swoje doklada, i napiecie na aku i
prad ladowania to nie jest latwa bajka.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.10 13:10 J.F.
- 18.12.10 13:16 J.F.
- 19.12.10 14:51 Adam Płaszczyca
- 19.12.10 21:35 WS
- 19.12.10 21:47 WS
- 19.12.10 22:03 WS
- 19.12.10 22:32 WS
- 20.12.10 07:37 J.F.
- 20.12.10 07:41 J.F.
- 20.12.10 09:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Project Manager (AI and innovation) <=
- 2025-09-30 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-09-30 Zbrodzień Ziobro zatrzymany na płycie lotnika międzynarodowego bo PRZYLECIAŁ do RP3 zostać "nielegalne doprowadzony"
- 2025-09-30 Warszawa => Starszy Konsultant SAP - obszar PP <=
- 2025-09-29 (Nie)typowy problem z elektrykiem
- 2025-09-29 Awaria
- 2025-09-29 Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- 2025-09-29 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-09-29 Białystok => Delphi Programmer <=