-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Sat, 18 Dec 2010 13:16:09 +0100
Organization: -
Lines: 20
Message-ID: <6...@4...com>
References: <c...@i...googlegroups.com>
<0...@n...onet.pl>
<0...@t...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1292674558 2294 82.143.187.50 (18 Dec 2010 12:15:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2010 12:15:58 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335662
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 17 Dec 2010 17:26:26 -0800 (PST), WS wrote:
>nigdy czegos takiego nie pisalem ;)
>twierdzilem tylko od samego poczatku watku, ze zakladajac max napiecie
>ladowania 14.5V (wieksze zniszczy aku, spali zarowki...) nie mozna
>ladowac tego akumulatora jakims "super wysokim pradem", niezaleznie od
>mocy alternatora - aku "wezmie" ile "moze"... i bedie to stosunkowo
>maly prad..., rzedu 1C...
To jest stosunkowo duzy prad :-)
I jak na zaleceny do ladowania akumulatora, i jak na wydajnosc
alternatora.
>jesli cos mialo mnie "zaskoczyc", to te 16A, spodziewalem sie ~8, ale
>te 16 spadlo do ~10 w ~2sek ;)
Nie klam - jakies 15s do pojawienia sie 10.xx i 30s do 10.0A.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.10 14:51 Adam Płaszczyca
- 19.12.10 21:35 WS
- 19.12.10 21:47 WS
- 19.12.10 22:03 WS
- 19.12.10 22:32 WS
- 20.12.10 07:37 J.F.
- 20.12.10 07:41 J.F.
- 20.12.10 09:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=