-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 20 Dec 2010 07:41:42 +0100
Organization: -
Lines: 28
Message-ID: <7...@4...com>
References: <a...@w...googlegroups.com>
<0...@n...onet.pl>
<a...@3...googlegroups.com>
<j...@4...com>
<9...@i...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292827298 5489 82.143.187.50 (20 Dec 2010 06:41:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2010 06:41:38 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335981
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 19 Dec 2010 12:47:37 -0800 (PST), WS wrote:
>On 18 Gru, 13:10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> >No i? Dalej uwazasz, ze aku laduje sie pelna moca alternatora? (w tym
>> >wypadku byl alternator sporo wiekszy niz w motocyklu, w koncu moto ma
>> >aku 8Ah, astra 45Ah)
>>
>> No i tym kruczek - wez wiekszy aku, nie dodawaj w szereg opornosci
>> miernika i chinskiego kabla - to ciekawe ile poplynie i jak to sie ma
>> do wydajnosci alternatora na malych obrotach. Moze zawadzic o
>> maksymalna wydajnosc. Co prawda jak widac juz po chwili prad spada.
>
>Specjalnie ladowalem maly, bo mial sie niby ladowac full pradem
>alternatora-
>od tego zaczela sie dyskucja: Kogutek napisal:
>"Po rozruchu jak tylko alternator zacznie pracować prądy na
>amperomierzu dochodzą do maksymalnych prądow jakie może dać
>alternator."
>Wiec usilowalem udowodnic, ze to nie jest prawda...
No i jak wezmiesz maly to nie prawda, a jak wezmiesz duzy i podlaczysz
bezposrednio to juz moze byc prawda.
Odnotowales 16A, na duzym byloby powiedzmy 40A, bez dodatkowego oporu
kabelkow moze i 80 .. i altek tyle nie wydoli..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.10 09:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=