  • Data: 2022-05-02 01:33:55
    Temat: Re: Problem z komórą cHujawal
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski wrote...
    > system i recovery img's i próbowałem flaszować z takim efektem:
    > FAILED (remote: Command not allowed)

    Wykonaj "to" na framudze *W10* (żadnej jej emulacji)...

    Dodatkowe info: na GamGuns'y są cztery moduły, w
    Twoim wypadku jest piec modułów i te muszą być
    załadowane (albo fiasko jeśli nie spełnisz wymagań).

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- mordercy