  • 1. Data: 2022-04-29 13:02:56
    Temat: Problem a komórą Huawei
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Pewna komórka która mi wpadła w ręce zachowuje się tak:

    1. Po włączeniu pojawia się logo Plusa, na chwilę.
    2. Logo znika, pojawia się na czarnym tle komunikat: Please update the
    autorized images.
    3. Po sekundzie napis znika i pojawia się ekran jak na obrazku:
    https://imgur.com/a/4hXpNTK

    Ktoś kuma co temu telefonu dolega i jak go przywrócić do działania? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-04-29 13:46:51
    Temat: Re: Problem a komórą Huawei
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > https://imgur.com/a/4hXpNTK
    >
    > Ktoś kuma co temu telefonu dolega i jak go przywrócić do działania? :)

    https://www.youtube.com/watch?v=dn_SPWLXG9Q

    MJ

  • 3. Data: 2022-04-29 14:34:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2022 13:46:51 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=dn_SPWLXG9Q

    Nie działa. Telefon się uruchamia tak jakbym nie naciskał
    WoliumeUp+Start a tylko Start. Kończy na pokazanym ekranie i dalej nic
    się nie da zrobić. Oprócz wyłączenia przez dłuższe przytrzymanie Start.
    Ale on nie jest Y6, ma przyciski z lewej strony a nie z prawej. Może do
    trybu ratunkowego się wchodzi inaczej? Niestety nie wiem jaki to typ
    telefonu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-04-29 14:41:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Ale on nie jest Y6, ma przyciski z lewej strony a nie z prawej. Może do
    trybu ratunkowego się wchodzi inaczej? Niestety nie wiem jaki to typ

    PS. Podczas uruchomienia, oprócz napisu na biało: Please update the
    autorized images. pojawia się napis na niebiesko, powyżej tego białego:
    boot image verify failed.
    W sumie prawie rozumiem o co chodzi - brak systemu operacyjnego i należy
    go dostarczyć. Tyle że nie wiem jak :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-04-29 14:50:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    boot image verify failed.
    W sumie prawie rozumiem o co chodzi - brak systemu operacyjnego i należy

    PS2. No wiem, w środku napisali że to Y635. Sprawdziłem w necie, hard
    reset robi się tak samo. No niestety, u mnie nie działa. Jakieś inne
    pomysły?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-04-29 15:47:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > PS2. No wiem, w środku napisali że to Y635. Sprawdziłem w necie, hard
    > reset robi się tak samo. No niestety, u mnie nie działa. Jakieś inne
    > pomysły?

    Musi działać. Wyjmij baterię i kombinuj od początku jeszcze raz.

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 7. Data: 2022-04-30 18:17:31
    Temat: Re: Problem a komórą cHujawal
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > co temu telefonu dolega i jak go przywrócić do działania

    Po pierwsze tu: http://bit.do/uratowac_chujawal_1

    po drugie tu: http://bit.do/uratowac_chujawal_2

    Pliki:

    BOOT.img & RECOVERY.img & RECOVERY2.img & SYSTEM.img & SYSTEM.img

    zapisujesz do tego samego katalogu, w którym znajduje się fastboot.exe

    Następnie uruchom fastboot i wprowadź następujące polecenia:

    fastboot flash boot BOOT.img

    fastboot flash recovery RECOVERY.img

    fastboot flash recovery2 RECOVERY2.img

    fastboot flash system SYSTEM.img

    fastboot flash cust CUST.img

    Następnym krokiem jest ponowne zainstalowanie pełnej UPDATE.APP
    za pomocą karty SD.

    Przyczyna takiego stanu jest/są uszkodzone pamięci, jeśli
    uda się naprawić system operacyjny, to z reguły po pewnym
    czasie aplikacje będą się zawieszały (bo zainstalują się
    w uszkodzonych częściach modułu pamięci.

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- mordercy

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USrael ŁŻE i morduje

    http://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !

    ?

  • 8. Data: 2022-05-01 10:18:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2022 18:17:31 +0200, Personalidade Onisciente
    napisał(a):

> [...]
    >
    > BOOT.img & RECOVERY.img & RECOVERY2.img & SYSTEM.img & SYSTEM.img
    >
    > zapisujesz do tego samego katalogu, w którym znajduje się fastboot.exe

    Nie robiłem tego nigdy więc mam pewne problemy :) Wyposażyłem się w
    programy o których wspominasz w "po pierwsze" i "po drugie". Są do
    dyspozycji na witrualce z W10. Ale nie wiem skąd wziąć pliki o których
    piszesz, te BOOT, RECOVERY, SYSTEM.

    Na marginesie wspomnę że telefon po podłączeniu do kompa widać w
    Managerze Urządzeń ale winda nie znajduje sterowników.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2022-05-01 11:11:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]

    Na marginesie wspomnę że telefon po podłączeniu do kompa widać w
    Managerze Urządzeń ale winda nie znajduje sterowników.

    PS. Ni z tego ni z owego winda znalazła coś do obsługi tyelefonu i teraz
    on się przedstawia w managerze urządzeń jako Kedacom USB Device/Android
    Bootloader Interface.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-05-01 12:14:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]

    PS. Ni z tego ni z owego winda znalazła coś do obsługi tyelefonu i teraz
    on się przedstawia w managerze urządzeń jako Kedacom USB Device/Android

    PS2. No dobra, zassałem
    Huawei_Ascend_Y635_Y635-L01_V100R001C900B121_Board_S
    oftware_European_05021RWJ_HMT
    i tam są pliki system,img, boot.img i recovery.img. Nie trzeba stosować
    extraktera tych plików z pliku update.app.
    Ale ciekawi mnie dlaczego ty wymieniłeś 2x system.img oraz
    recovery2.img którego nie mam w tym co zassałem?
    --
    Jacek
    I hate haters.