  • Data: 2009-02-23 07:12:01
    Temat: Re: Problem z komputerem
    Od: "Andy" <p...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Yakhub" <y...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:19410460908.20090222134506@gazeta.pl...
    W liście datowanym 22 lutego 2009 (12:43:45) napisano:

    > (...) markowy (...) medion (...)

    ROTFL.

    >Jak kupuję komputer w sklepie na rogu, to co prawda komputer jest
    >składakiem, ale za to przynajmniej sprzedawca przeważnie nakleja na
    >obudowie
    >jakiś swój znaczek firmowy.

    >Jeżeli na czymś jest napisane "Medion", to oznacza, że nawet sam producent
    >się do tego nie chce przyznać i wstydził się podpisać.

    Cos Ci sie koles, pomerdalo ! Jak Cie bedzie stac zamowic u Della 10 tysiecy
    komputera, to tez Ci zrobia "Marke" - Yakhub. Nikt sie niczego nie wstydzi,
    tylko Medion zada takiej nazwy, tak samo jak jego obudowy sa tylko i
    wylacznie dla niego produkowane.

    > konfiguracja to płyta MD8080 (MSI 7012) 865PE,

    >Chciałoby się powiedzieć - kupiłeś Mediona, sam jesteś sobie winien...

    >Ale postaram się udzielić jednak jakichś konstruktywnych rad.

    To to, za przeproszeniem, nie pieprz. Jakims Super Hitem Medion nie jest,
    ale robi od lat Komputery na dobrym poziomie. I do tego za sensowne
    pieniadze. A od 97 roku Servisuje Komputery w Niemczech, wiec opieram sie na
    tym co widze, a nie o tym co ktos, gdzies mi powiedzial.

    ANdy