  • 11. Data: 2010-03-05 12:34:50
    Temat: Re: Problem z napisaniem kodu programu po linux
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 5 Mar, 10:25, "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    > 1. "Mnie". Początek zdania jest pozycją akcentowaną i krótka forma "mi"
    >    tam nie przysługuje.
    > 2. Zaliczenie jednego semestru projektu programistycznego? W sam raz. Na
    >    pracę dyplomową to za proste.

    Widzialem juz prostsze i to na magisterium...
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-03-05 14:30:05
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Jacek Czerwinski wrote:
    > Obstawiacie ze co to jest?

    > c) zielony absolwent w/w obecnie pracownik z fantastycznym CV ?

    test na odsianie administratorów systemu linux, od innych
    administratorów systemu linux ;) Żaden informatyk na uczelni nie zacznie
    zadania od "Zarząd organizacji ...". Żaden nie informatyk na uczelni nie
    napisze o demonach i filtrach serwera CUPS.

    gacek

  • 13. Data: 2010-03-05 15:34:15
    Od: Darek <d...@g...com>

    On 4 Mar, 12:07, waldi <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > archiwizacji dokumentów wychodzących.
    > Proszę zaimplementować:
    > a) filtr serwera CUPS który znakuje każdą stronę wydruków (A4 i A3)
    > kodem kreskowym code-128 (unikalny i zawiera informacje o czasie) na
    > prawym marginesie dokumentu. Przekazywał wydruk do demona
    > archiwizacji.
    > b) demon archiwizacji jest odpowiedzialny za archiwizowanie wydruków w
    > formie plików PDF na dysku. Informacje na temat wydruku (lokalizacja
    > pliku na dysku, czas, użytkownik, liczbę stron, urządzenie, treść
    > dokumentu) są zapisywane w bazie danych MySQL 5.

    Zadanie na grasz o staz, ale nie rozumiem w jakim celu ktos umieszcza
    je na grupie.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 14. Data: 2010-03-05 16:01:04
    Od: waldi <w...@g...com>

    Zgadza się chce aplikować w konkursie grasz o staż.Ale cieńko to
    widzę.Na razie trafiła mi się książka Novell Suse linux Enterprise
    Server 9.Jak dodać tą nie darmową bazę danych MySQL 5.

  • 15. Data: 2010-03-05 16:07:14
    Od: waldi <w...@g...com>

    A w ogóle to są na ten temat jakieś turorale mogą być po
    angielsku.Jakie książki proponujecie.Może jakieś linki. Jakiś
    przykładowy kod źródłowy. Będę wdzięczny.

    Z poważaniem,

    Waldemar Mozoła

  • 16. Data: 2010-03-05 21:14:57
    Od: Darek <d...@g...com>

    Hej,

    Chyba zaczałbym od tego:
    http://www.cups.org/documentation.php/api-filter.htm

    Darek

  • 17. Data: 2010-03-06 15:25:48
    Od: waldi <w...@g...com>

    Dobra rada w dokumentacji technicznej są najnowsze informacje.
    Zastanawiam się tylko jak napisać ten kod źródłowy w c++.Najpierw
    trzeba zacząć od siebie.Postaram się coś skompilować i wysłać tu na
    grupę dyskusyjną.Może jeszcze jakaś podpowiedź.

    Z poważaniem,

    Waldemar

  • 18. Data: 2010-03-06 16:21:13
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 6 Mar, 16:25, waldi <w...@g...com> wrote:
    > Dobra rada w dokumentacji technicznej są najnowsze informacje.
    > Zastanawiam się tylko jak napisać ten kod źródłowy w c++.Najpierw

    Zabrzmiało to tak, jakbyś nigdy nie programował w niczym. Masz
    jakieś doświadczenie w programowaniu?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-03-07 00:13:41
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 10:00, Jacek Czerwinski pisze:

    > Mi sie za duze to wydaje, w polaczeniu ze zdolnoscia analizy tematu, na
    > miare znecania sie lub molestowania (stad 'b' i 'c' )...

    c) sugerujesz, że rozpaczliwie próbuje usprawiedliwić pojawianie się
    pensji na końcie? :)

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun

  • 20. Data: 2010-03-07 03:37:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.03.2010 16:25, waldi wrote:
    > Dobra rada w dokumentacji technicznej są najnowsze informacje.
    > Zastanawiam się tylko jak napisać ten kod źródłowy w c++.Najpierw
    > trzeba zacząć od siebie.
    Dobra myśl. Trzeba chodzić jak w zegarku ;)