  • Data: 2024-03-21 12:46:02
    Temat: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Tyle to chyba już jest.

    Nie wiem, nie mam telewizora. Ale widuję takie, co są włączone, ale
    pokazują cały czas informacje o braku sygnału we wszystkich wejściach.
    Więc chyba jeszcze nie ma.

    > Ale gniazd HDMI telewizor ma dwa ... trzy ... cztery ...

    W sumie niepotrzebnie. Ale mogłoby zostać -- dałoby się zrobić tak,
    że jedno (podstawowe) złącze służy do sterowania, przez które da się
    zlecić pobranie sygnału z innego gniazda.

    > Z drugiej strony - chcesz sobie obejrzec serial na Netflixie,
    > to fajnie, jak TV ma.

    Jeszcze fajniej chyba, gdyby miał to ten diwajs podłączoney do monitora.

    > Szczególnie jak kilka osób w rodzinie ma swoje ulubione seriale ...

    Nie wiem, nie znam się. Żona ma abonament Netfliksa, wykorzystje w swoim
    komputerze. Więc teoretycznie ja też mam, ale ani razu nie użyłem.

    > No ale o tym właśnie mówimy - że nie powininn przestać :-)

    Na tym znam się trochję lepiej, więc wiem, że to nie takie proste.
    Zbędny kłopot dla producentów ekranów. Mogliby sobie to darować.

    > Ba - niektóre TV same mają dwa piloty ...

    Po co? Kapitan i pierwszy oficer?

    Jarek

    --
    Ulice mgłami spowite, toną w ślepych kałużach
    Przez okno patrzę znużona, z tęsknotą myślę o burzy