    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Date: Thu, 21 Mar 2024 16:58:40 +0100
    <ust89k$146pb$1@dont-email.me> <ustc2f$umi$2$pytajacy@news.chmurka.net>
    <usucbo$rh4$1$Atlantis@news.chmurka.net>
    <d...@h...invalid>
    <usv6s4$lgn$2$Atlantis@news.chmurka.net>
    <d...@h...invalid>
    <utf4o9$fau$1$Atlantis@news.chmurka.net>
    <utgmqd$cd0$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <4hjanbtqu6v9$.120rwt6r62ag9$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hbl3swtdxtln$.1cy6wg4rspf7h$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hd3w2w52uyyc.1f3ru75t4rf12$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Thu, 21 Mar 2024 14:51:46 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Rozumiem. Ten drugi pilot z Airbusa, pierwszy od Boeinga.

    :-)

    Ale żebyśmy sie zrozumieli - ten drugi przypomina niektóre
    "pałki" do konsol - orientacja w przestrzenii porusza kursor na
    ekranie
    https://youtu.be/1bHuvmsXBGc?t=64
    Nawiasem mówiąc - cwanie zrobione.

    A ten pierwszy to zwykły pilot - czyli bardziej klawiatura do flight
    simulator.

    Ale widać ludziom się znudziły dwa, i znów zrobili jednego
    https://youtu.be/xkyhROT-O90?t=200

    Ale to trzeba kupić ekstra i znów mamy dwa :-)

    P.S. Super mysz widziałem. Jakis strasznie drogi model Logitech ...
    ale mozna jedną myszą obslugiwać dwa komputery, i to w dodatku
    np. peceta i Maca.
    Kursor się przesuwa między jednym ekranem a drugim - ba, można
    zaznaczyc cos na jednym ekranie, skopiować, i wkleic na drugim
    ekranie.
    Do kompletu może być jeszcze klawiatura, podobnie dzielona.

    J.