eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaProblem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce SlicanRe: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    eu.feeder.erje.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds
    -media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <lb9ta0$6dh$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Problem z przekazywaniem (transferem) połączeń w centralce Slican
    Date: Fri, 17 Jan 2014 07:12:47 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140116-1, 2014-01-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 13
    Message-ID: <52d8c9dc$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: wimax4-10.telbeskid.com.pl
    X-Trace: 1389939165 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2378 85.219.200.10:3901
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1610
    X-Received-Body-CRC: 1005849005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:237563
    [ ukryj nagłówki ]

    > po przyciśnięciu guzika "flash" na telefonie, w słuchawce osoby
    > wykonującej przekazanie (transfer) słychać ciągły sygnał centrali. Osoba
    > oczekująca na przekazanie rozmowy słyszy w słuchawce melodyjkę
    > oczekiwania. Telefon u docelowego abonenta nie dzwoni. Tak jest za każdym
    > razem przy próbie przekazania połączenia do innego abonenta podłączonego
    > tradycyjnym aparatem. Jak wspomniałem wcześniej przekazanie do abonenta
    > VoIP jest realizowane.

    ten "transfer, przekazywanie" to chyba normalne przelaczenie rozmowy?
    musisz wybrac numer docelowy, a o tym nie piszesz
    co sie dzieje po wybraniu numeru wewnetrznego?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: