  • Data: 2022-10-16 08:31:51
    Temat: Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2022 o 19:18, Piotr C pisze:
    > Ktoś jeszcze ma problemy? Od tygodnia po wpisaniu hasła przechodzi z powrotem do
    ekranu logowania i tak w kółko. Wyłączałem ublocka, próbowałem innej przeglądarki i
    nic. Nie odpowiedzieli na zgłoszenie. Dodatkowo są problemy z roamingiem w USA, nie
    loguje się do sieci. Po zgłoszeniu miesiąc temu niby nic nie zrobili zrzucając na zły
    telefon, ale nagle zadziałało - na jakiś czas.
    > P.

    Mam problem z aplikacja mobilną, wariuje przy zliczaniu internetowego
    transferu. Reklamowałem i właśnie dostałem odpowiedź - sugerują
    reinstalację i sprawdzenie czy ich serwis na www poprawnie zlicza. I
    taka odpowiedź zajęła im nieomal 2 tygodnie czasu, to tak nawiasem..