  • 1. Data: 2022-10-15 19:18:02
    Temat: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    Ktoś jeszcze ma problemy? Od tygodnia po wpisaniu hasła przechodzi z powrotem do
    ekranu logowania i tak w kółko. Wyłączałem ublocka, próbowałem innej przeglądarki i
    nic. Nie odpowiedzieli na zgłoszenie. Dodatkowo są problemy z roamingiem w USA, nie
    loguje się do sieci. Po zgłoszeniu miesiąc temu niby nic nie zrobili zrzucając na zły
    telefon, ale nagle zadziałało - na jakiś czas.
    P.

  • 2. Data: 2022-10-16 08:31:51
    Temat: Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.10.2022 o 19:18, Piotr C pisze:
> [...]
    loguje się do sieci. Po zgłoszeniu miesiąc temu niby nic nie zrobili zrzucając na zły
    telefon, ale nagle zadziałało - na jakiś czas.

    Mam problem z aplikacja mobilną, wariuje przy zliczaniu internetowego
    transferu. Reklamowałem i właśnie dostałem odpowiedź - sugerują
    reinstalację i sprawdzenie czy ich serwis na www poprawnie zlicza. I
    taka odpowiedź zajęła im nieomal 2 tygodnie czasu, to tak nawiasem..

  • 3. Data: 2022-10-17 08:15:17
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2022-10-15 o 19:18, Piotr C pisze:
> [...]
    loguje się do sieci. Po zgłoszeniu miesiąc temu niby nic nie zrobili zrzucając na zły
    telefon, ale nagle zadziałało - na jakiś czas.

    Loguję się często do Virgin Mobile i mam takie uwagi:

    1. Jeśli mamy link do strony logowania w ulubionych, to może trzeba
    spróbować wejść z pominięciem tego, przez przycisk ,,zaloguj" na stronie
    głównej. Czasami przy tworzeniu zakładki przeglądarka ,,załapuje" trochę
    za dużo parametrów i to może przeszkadzać.

    2. Logować się trzeba po pełnym załadowaniu strony, kiedy już ikona
    ładowania przestanie się kręcić. Jeśli spróbuje się wcześniej, to może
    ,,się wściec".

    Może coś z tego pasuje do Twojej sytuacji?

  • 4. Data: 2022-10-28 23:11:56
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Sunday, October 16, 2022 at 11:15:06 PM UTC-7, mirekc wrote:
    > Może coś z tego pasuje do Twojej sytuacji?
    Dalej nic. Używam firefoxa, wyłączyłem ublocka. Łączę się z USA, ale próbowałem VPN
    przez holandie. Strona przeładowuje się z powrotem do logowania.
    Na zabytkowym internet explore pokazuje taki komunikat błędu:

    Zabronione (403)
    Weryfikacja CSRF nie powiodła się. Żądanie zostało przerwane.
    Więcej informacji jest dostępnych po ustawieniu DEBUG=True.

    Więcej pomocy nie otrzymałem z virgin. Nie loguje mi się w roamingu i jestem udupiony
    z polską bankowością. Kiedyś odpowiadali szybko, teraz widać że chyba tną koszty.

    P.

  • 5. Data: 2022-10-29 09:25:47
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2022-10-28 o 23:11, Piotr C pisze:
> [...]
    udupiony z polską bankowością. Kiedyś odpowiadali szybko, teraz widać że chyba tną

    Jeśli chodzi o logowanie na portal Virgin Mobile to cały czas działa
    prawidłowo (w Polsce). Używam różnych przeglądarek (z wyjątkiem Internet
    Explorera oczywiście) i pod tym względem nie jest krytycznie. Problem
    jest więc nie u nich i dlatego nie pomogą. Podejrzewałbym jakiś
    nadgorliwy firewall gdzieś po drodze (systemy IPS potrafią np. wycinać
    pakiety które uznają za nieprawidłowe) albo coś z VPNem. Bez dokładnych
    informacji z jakiego urządzenia się łączysz, jakiego VPNa i jakiej sieci
    używasz nie da się nawet spekulować.

    BTW: Nie masz jakiegoś smartfona albo tabletu z Androidem lub iOSem na
    który można byłoby pobrać apkę i w ten sposób obejść problem?

    Jeśli chodzi o działanie roamingu to chyba nie pomogę (jestem w Polsce),
    ale jak kiedyś byłem w Izraelu, to w jednej sieci mi roaming działał, a
    w innej nie, chociaż niby powinien. Może kwestia ręcznego wyboru
    odpowiedniej sieci w USA?

  • 6. Data: 2022-10-29 15:55:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.10.2022 o 09:25, mirekc pisze:

    > Jeśli chodzi o logowanie na portal Virgin Mobile to cały czas działa
    > prawidłowo (w Polsce).

    Nie powiedziałbym. To logowanie potrafi utknąć w nieskończonej pętli
    przeładowań albo nie wiem co tam jeszcze się dzieje. Ale generalnie
    udaje się doprowadzić do zalogowania.

    > Używam różnych przeglądarek (z wyjątkiem Internet
    > Explorera oczywiście) i pod tym względem nie jest krytycznie. Problem
    > jest więc nie u nich i dlatego nie pomogą.

    Oni mają problem z samym sobą. Swego czasu forsowali używanie swojej
    aplikacji to na witrynie nie dało się zalogować jak coś wykryli. Piszę
    im, że nie używam do połączenia smartfona a nawet gdybym używał to nie
    posiadają aplikacji na niego. I tak się mniej więcej skończyło, że nie
    poradzili na problem, który sami stworzyli. Po jakimś czasie, pewnie w
    wyniku wielu zgłoszeń problem zaniknął, ale oczywiście zero informacji.
    Wtedy przeniosłem jakieś numery od nich i myślę, że tylko tak można
    takie problemy skutecznie rozwiązywać. Nie tylko w telefonii komórkowej,
    ale w ogóle z usługodawcami. Użeranie się z nimi i ich głupkowatymi
    odpowiedziami nie ma kompletnie sensu.

  • 7. Data: 2022-10-29 19:57:46
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Saturday, October 29, 2022 at 12:25:40 AM UTC-7, mirekc wrote:
    > BTW: Nie masz jakiegoś smartfona albo tabletu z Androidem lub iOSem na
    > który można byłoby pobrać apkę i w ten sposób obejść problem?

    Zainstalowałem apke na androida i jest dokładnie to samo - nie dzieje się dokładnie
    nic. Czerwone pole "Login" po kliknięciu robi się szare na ułamek sekundy.
    PS. Dałem dane logowania koledze w Polsce i działa. Ale ustawień roamingu brak. Na
    koncie 1zł - może to jest powodem braku roamingu?

> [...]
    > ale jak kiedyś byłem w Izraelu, to w jednej sieci mi roaming działał, a
    > w innej nie, chociaż niby powinien. Może kwestia ręcznego wyboru

    Próbowałem różne, generalnie współpracują z AT&T i nie łączy się niestety :( Szkoda
    że komórek w PL nie da się przenieść do VoIP bo bym ich olał kompletnie.

    P.

  • 8. Data: 2022-10-30 18:15:58
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2022-10-29 o 19:57, Piotr C pisze:

> [...]
    > PS. Dałem dane logowania koledze w Polsce i działa. Ale ustawień roamingu brak. Na
    koncie 1zł - może to jest powodem braku roamingu?

    W każdym razie wygląda na coś z siecią. Możesz spróbować przez jakieś
    lokalne WiFi? Może też być tak (ale to tylko spekulacje), że system
    sprawdza przychodzące IP pod kątem lokalizacji i puszcza tylko z Polski.
    Wtedy musiałby być VPN z adresem w Polsce.

    Stan konta może być przyczyną, zwłaszcza jeśli był roaming a teraz nie
    ma. Czy ten kolega w Polsce jest na tyle dobry, żeby Ci doładować (za 10
    zł chociaż)?

    Roaming w Virgin jest standardowo włączony i dlatego nie ma żadnych
    ustawień. Wyłączenie wymaga kontaktu z BOK (przepraszam: CMOK ;) ).

  • 9. Data: 2022-10-30 21:22:18
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Sunday, October 30, 2022 at 10:15:11 AM UTC-7, mirekc wrote:
> [...]
    > sprawdza przychodzące IP pod kątem lokalizacji i puszcza tylko z Polski.
    > Wtedy musiałby być VPN z adresem w Polsce.

    Działa! Przez jakiś szemrany pseudo-VPN plugin do firefoxa. Ale to jest poważny
    problem, że nie można się zalogować ani z USA, ani zach. Europy i nawet tego nie
    wiedzą / nie chcą naprawić.

    > Stan konta może być przyczyną, zwłaszcza jeśli był roaming a teraz nie
    > ma. Czy ten kolega w Polsce jest na tyle dobry, żeby Ci doładować (za 10
    > zł chociaż)?

    Doładowałem za dyszke i działa! Dzięki!

    P.