eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblemy z logowaniem www virginmobile › Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.or
    g!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: mirekc <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Date: Sat, 29 Oct 2022 09:25:47 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <tjikhi$3d845$1@dont-email.me>
    References: <6...@g...com>
    <tiirt8$3cqqk$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 29 Oct 2022 07:25:38 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="b312084c290021d91d3a82240998bcb4";
    logging-data="3580037";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18aObs8qwqnCSFBmB/mm0gQ"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
    Thunderbird/52.9.1
    Cancel-Lock: sha1:f4+KzwO1K4rrXBUBgcTFGHu9+9k=
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1099547
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-10-28 o 23:11, Piotr C pisze:
    > On Sunday, October 16, 2022 at 11:15:06 PM UTC-7, mirekc wrote:
    >> Może coś z tego pasuje do Twojej sytuacji?
    > Dalej nic. Używam firefoxa, wyłączyłem ublocka. Łączę się z USA, ale próbowałem VPN
    przez holandie. Strona przeładowuje się z powrotem do logowania.
    > Na zabytkowym internet explore pokazuje taki komunikat błędu:
    >
    > Zabronione (403)
    > Weryfikacja CSRF nie powiodła się. Żądanie zostało przerwane.
    > Więcej informacji jest dostępnych po ustawieniu DEBUG=True.
    >
    > Więcej pomocy nie otrzymałem z virgin. Nie loguje mi się w roamingu i jestem
    udupiony z polską bankowością. Kiedyś odpowiadali szybko, teraz widać że chyba tną
    koszty.
    >
    > P.
    >
    Jeśli chodzi o logowanie na portal Virgin Mobile to cały czas działa
    prawidłowo (w Polsce). Używam różnych przeglądarek (z wyjątkiem Internet
    Explorera oczywiście) i pod tym względem nie jest krytycznie. Problem
    jest więc nie u nich i dlatego nie pomogą. Podejrzewałbym jakiś
    nadgorliwy firewall gdzieś po drodze (systemy IPS potrafią np. wycinać
    pakiety które uznają za nieprawidłowe) albo coś z VPNem. Bez dokładnych
    informacji z jakiego urządzenia się łączysz, jakiego VPNa i jakiej sieci
    używasz nie da się nawet spekulować.

    BTW: Nie masz jakiegoś smartfona albo tabletu z Androidem lub iOSem na
    który można byłoby pobrać apkę i w ten sposób obejść problem?

    Jeśli chodzi o działanie roamingu to chyba nie pomogę (jestem w Polsce),
    ale jak kiedyś byłem w Izraelu, to w jednej sieci mi roaming działał, a
    w innej nie, chociaż niby powinien. Może kwestia ręcznego wyboru
    odpowiedniej sieci w USA?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: