    From: "Kamil" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Procesor z serii Sandy Bridge
    Date: Sat, 8 Oct 2022 10:31:46 +0200

    Użytkownik "heby" napisał:

    > Szukaj po typie podstawki. Jeśli masz LGA1155 to:

    Tak, wiem. Dzięki za link. Chciałem kupić identyczną jak mam ze względu na
    sterowniki i licencję na system. Przez wadliwy zasilacz płyta się częściowo
    uszkodziła. Karta sieciowa jest widziana co drugie włączenie komputera i w
    ogóle muli się.

    Pod linkiem, który podałeś jest min.:

    https://allegro.pl/oferta/plyta-glowna-lga-1155-dell
    -7010-sff-q77-16gb-10118712338

    Z uwagą, że:

    Przeznaczona wyłącznie do modeli 7010 w obudowie SFF.

    O co chodzi? Otwory do mocowania nie pasują, czy tył płyty. Opis dość
    skromny. Nie podane ile jest złącz SATA.

    Pzdr