    Date: Mon, 10 Oct 2022 19:52:38 +0200
    Subject: Re: Procesor z serii Sandy Bridge
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 8.10.2022 o 22:42, heby pisze:

    > Mowa o windows? Jesli tak, to nie jest to problem kupić inną płytę. W
    > najgorszym przypadku będziesz zmuszony do aktywacji telefonicznej, w
    > najlepszym nic się nie stanie, bo Windows rozpozna tą samą kartę gfx,
    > ten sam procesor, więc uzna, że wymieniono jeden z elementów a nie cały
    > komputer.

    Parę lat temu MS umożliwił przypisanie licencji W10 do swojego konta
    Microsoft.
    Po przypisaniu zadziała aktywowanie W10 na dowolnym komputerze, przez
    zalogowanie do swojego konta Microsoft.

    Naturalnie jeśli "dowolny" komputer nie będzie podobny do tego, na
    którym pierwotnie był instalowany system, to taka aktywacja będzie
    niezgodna z licencją. Ale w praktyce nikt tego nie egzekwuje, czyli
    sprawa z zakresu moralności.
    --
    Olek