  • Data: 2022-06-26 09:26:50
    Temat: Re: Prognoza pogody Lumia 650
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

    mirekc <m...@i...pl> wrote:
    > Wsparcie Microsoftu dla Windows 10 Mobile zakonczylo sie w grudniu
    > 2019 roku. Byloby pol‚ biedy gdyby nie to, ze Microsoft wycofuje
    > uslugi (zamyka serwery), nie przyjmuje nowych aplikacji i
    > aktualizacji starych do sklepu
    Nie jest to prawda. Znaczy to ze nie ma aktualizacji systemu to prawda, ze
    niektore uslugi zamyka tez prawda; ale do Store przyjmuje nowe aplikacje i
    aktualizacje istniejacych.
    Jako telefon mam Lumie 532, a Lumia 650 jest jako "centrum sterowania"
    mieszkaniowe, zwykle pokazuje godzine, ale jak mam zamiar gdzies wyjsc, to
    mi pokazuje pogode na najblizsze godziny (do powrotu wedle Kalendarza),
    odjazdy tramwajow i autobusow z najblizszego przystanku... Na tejze 650
    wlasnie wszedlem do Microsoft Store i kazalem mu wyszukiwac aktualizacje
    programow. 13 sie pojawilo do aktualizacji. W tym takze taka ktora sam
    niedawno wstawilem do Store jako nowsza wersje.

    Problem zdaje sie polega na czyms innym. Na telefonach jest starsza wersja
    Win10 (1703, badz 1709; SDK 15063 badz 15254). Zas np. WinUI3 czy MAUI i
    inne biblioteki wymagaja juz SDK 16299. Trzeba swiadomie sie "cofnac"; ale
    powoduje to odciecie od niektorych nowych (wygodnych) mozliwosci. Tak wiec
    app na telefon aktualizuja tylko ci, co sami z takowych korzystaja :)
    Z moich ~30 app Win10 ktore mam i aktualizuje, w czesci przeskoczylem na
    nowsze wersje; powiedmy ~10 jest jeszcze taka ktora zadziala na telefonie
    (i ktore stale uzywam). Takze jedna nowa app (z zeszlego miesiaca) jest
    dedykowana do telefonu :)