  • Data: 2010-01-07 22:16:58
    Temat: Re: Programowane ramki foto?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-07 14:44, Piotrne pisze:

    > Gdyby dało się programować ramkę, można byłoby zrobić np.
    > taki zegarek na ścianę:
    > http://www.copleys.com/clock/
    > Tymczasem wszystkie zegarki ścienne mają taki wyświetlacz:
    > http://www.weatherconnection.com/subcategory.asp?cat
    =3&subcat=184964

    Ależ uogólniasz. Kilka zegarków z jednego sklepu to wcale nie "wszystkie
    zegarki ścienne". Dziwisz się, że nie trafił do masowej produkcji np.
    taki wynalazek:
    http://www.engadget.com/2005/12/15/citizens-flexible
    -e-ink-wall-clock-nears-release/
    Przy cenie $4000 ja się nie dziwię.

    Ale da się dużo taniej - ostatnio złamano firmware B&N Nook (teraz jako
    root można wgrywać dowolne programy). Siedzi tam w środku Android,
    wyświetlacz 6" e-ink oraz niżej 3" kolorowy LCD. Idealne aby odpalić
    własny wypasiony zegarek ścienny, podający poniżej np. prognozę pogody.
    Kosztuje tyle samo co Kindle (coś koło $260 AFAIR).

    A na Androida bardzo wygodnie programy pisze się w Javie (robię to
    właśnie w firmie).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/